برگزاری جلسه رسیدگی به شکایت هوشنگ مقدس از علی کریمی

جلسه رسیدگی به شکایت هوشنگ مقدس از علی کریمی (سرمربی تیم فوتبال سپیدورد رشت) از ساعت 10 صبح امروز با حضور وحید ملکی (وکیل علی کریمی) وملکشاهی (وکیل هوشنگ مقدس) در ساختمان شماره 2 قوه قضائیه ویژه کارکنان دولت برگزارشد و پس از 90 دقیقه به پایان رسید.

این جلسه دادگاه پس از صدور کیفرخواست برای علی کریمی به دلیل اتهام هایی که او به هوشنگ مقدس وارد کرده بود برگزار شد و وکلای طرفین در این دادگاه به مستنداتشان را به قاضی دادگاه ارائه کردند.

وکیل کریمی که با مدارک و مستندات کامل در این دادگاه حاضر شده بود پس از اتمام این جلسه از گفت و گو با خبرنگار ما اعلام کرد: باید منتظر صدور رای این پرونده بمانیم و من بیشتر از این نمی توانم صحبت کنم.

علی کریمی به دلیل اقامت در رشت و هوشنگ مقدس به دلیل حضور در خارج از کشور در این جلسه غایب بودند و وکلای طرفین در ساختمان شماره ۲ قوه قضاییه حضور یافتند.

گفتنی است علی کریمی در گفت و گوی خود با برنامه 90 که 23 بهمن 96 پخش شد درباره نقش هوشنگ مقدس در ماجرای مفقود شدن مبالغ دریافتی  حق پخش تلویزیونی دیدارهای تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله اول رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه مطالبی را عنوان کرد که شکایت این فرد ساکن دبی به دادسرا را به همراه داشت.