3 بازیکن کلیدی کاشیما برابر پرسپولیس در فینال آسیا
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا میان کاشیما آنتلرز و پرسپولیس به معرفی ۳ بازیکن کلیدی و اصلی تیم ژاپنی پرداخت.
کلیدی‌ترین بازیکنان رقیب پرسپولیس در فینال آسیا
کئون سون تائه
دروازه بان کره‌ای با فینال لیگ قهرمانان آسیا غریبه نیست، چون او به همراه چونبوک موتورز در سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۱۶ قهرمان آسیا شد. او در سال ۲۰۱۷ به تیم کاشیما آنتلرز پیوست. دروازه بان کره‌ای به همراه باشگاه جدیدش می‌خواهد تاریخ سازی کند و به عنوان اولین بازیکنی باشد که ۳ قهرمانی در لیگ قهرمانان کسب کرده است.
این دروازه بان ۳۴ ساله اگر پا به سن گذاشته است، اما کاملا از لحاظ جسمی آماده است و کمک زیادی را به تیم کاشیما آنتلرز در طول مسابقات کرده است. با این وجود کاشیما اولین حضور خود را در فینال تجربه می‌کند و امیداور است تا از تجربه دروازه خود در این فینال استفاده کند و به اولین قهرمانی خود در آسیا برسد.
کلیدی‌ترین بازیکنان رقیب پرسپولیس در فینال آسیا
یوما سوزوکی
سوزوکی ۲۲ ساله نامش در مسابقات جام باشگاه‌های جهان ۲۰۱۶ مطرح کرد. کاشیما در این مسابقات به فینال رسید و مقابل رئال مادرید شکست خورد. از آن زمان این بازیکن جوان به یکی از سلاح‌های تیم ژاپنی تبدیل شد. اگرچه او در این مسابقات برای تیم تنها ۲ گل به ثمر رسانده، اما نمی‌توان نقش کلیدی اش در تیم را نادیده گرفت.
کلیدی‌ترین بازیکنان رقیب پرسپولیس در فینال آسیا
سرجینیو
قبل از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کمتر کسی از قاره آسیا اسم سرجینیو هافبک ۲۳ ساله برزیلی کاشیما آنتلرز را شنیده بود. اما او در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا می‌کند و نمی‌توان حضور او را چشم کرد. او ۴ گل در این رقابت به ثمر رسانده است و این نشان دهنده این حقیقت است که می‌تواند تهدید بزرگی برای دروازه‌های رقبا باشد. پس اگر مهاجم برزیلی تعداد گل هایش را در فینال افزایش دهد جای تعجب ندارد.