گرشاسبی: نگذاشتیم بازیکنان پرسپولیس کمبودی احساس کنند

 حمیدرضا گرشاسبی درباره شرایط پرسپولیس در فاصله سه روز مانده به دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خوشبختانه شرایط بسیار خوب است و سفارت ژاپن نهایت همکاری را با باشگاه پرسپولیس داشته است. در تماسی که با نمایندگان باشگاه در ژاپن داشتیم هتل مناسبی برای تیم تدارک دیده شده است و آشپز‌های ایرانی هم در آنجا هستند تا منوی غذایی که برای تیم لحاظ شده را تهیه کنند. تیم هم تا ساعاتی دیگر عازم توکیو می‌شود و طبق برنامه عصر امروز به آنجا خواهیم رسید. به خاطر کمبود وقت امروز (چهارشنبه) را تمرین نخواهیم داشت، اما روز پنجشنبه یک جلسه تمرین و روز جمعه هم در زمین محل مسابقه تمرین دیگری را برگزار خواهیم کرد. شنبه هم ان‌شاءالله بازی رفت فینال را برگزار می‌کنیم.

تصور می‌کردیم کاشیما امروز بازی دارد

وی با بیان اینکه قرار بود کاشیما آنتلرز امروز به میدان برود، افزود: طبق برنامه قرار بود امروز کاشیما در یک بازی حساس به مصاف یکی از تیم‌های قدر جی لیگ برود، اما در خبر‌ها خواندم که این بازی لغو شده است. هر چند در صحبت‌هایی که با مسئولان این باشگاه در تهران داشتیم آن‌ها مدعی بودند امکان ندارد بازی روز چهارشنبه‌شان لغو شود، چرا که آنجا برنامه‌ریزی‌ها بسیار دقیق است. به‌هرحال امیدوارم خدا کمک کند و تیم دست پر از ژاپن برگردد. بازیکنان بسیار باانگیزه و آماده هستند و باید مثل همیشه جنگنده و مردانه در زمین حاضر شوند تا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

حیف است قهرمان نشویم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به طرح این مسئله که خود او تا چند ماه پیش فکرش را نمی‌کرد تیمش با همه مشکلاتی که داشت تا فینال لیگ قهرمانان پیش برود و در حال حاضر چقدر شانس برای قهرمانی پرسپولیس در این رقابت‌ها قائل است، یادآور شد: واقعاً حیف است که ما تا این مرحله آمده‌ایم، اما قهرمان نشویم. خود بازیکنان هم به این نتیجه رسیده‌اند که با مشکلات و کمبود‌های زیادی تا اینجا آمده‌اند و واقعاً حیف است قهرمان آسیا نشوند. ان‌شاءالله به لطف خدا و یک تلاش ویژه دیگر از سوی بازیکنان بتوانیم تاریخ‌ساز شویم.

نگذاشتیم بازیکنان کمبودی را احساس کنند

گرشاسبی راجع به مشکلاتی که پیرامون تیمش وجود دارد، تصریح کرد: خیلی نمی‌خواهم به مشکلات تیم ورود کنم، اما نگذاشتیم خیلی به بازیکنان سخت بگذرد و کمبودی را احساس کنند، اگرچه به خودم خیلی سخت گذشت. تأمین بودجه و داستان‌های دیگر که الان زمان خوبی برای پرداختن به آن‌ها نیست، برای ما مشکل‌ساز بوده است. خوشبختانه هم‌اکنون همه دست به دست هم داده و یک عزم ملی به وجود آورده‌اند تا پرسپولیس قهرمان آسیا شود. حتی شخص وزیر هم به مسائل مربوط به تیم ورود کرده و آماده‌سازی ورزشگاه آزادی را رصد می‌کند تا از هر نظر آماده میزبانی باشد. ضمن اینکه با ما هم مرتب در تماس بوده و پیگیر وضعیت تیم است. ما نیز طبق وظیفه تلاش می‌کنیم تیم با مشکل و مانعی مواجه نشود و ان‌شاءالله هم بازی رفت و هم بازی برگشت که توأم با مراسم اختتامیه هست را در شأن جمهوری اسلامی برگزار کنیم.