بررسی وضعیت استقلال و سایپا در جام حذفی

تیم فوتبال استقلال تهران در دومین دیدار خود در رقابت های  جام حذفی باید به مصاف تیم فوتبال سایپا برود که بدون شک شفر با وجود بازیکنان مصدومی که روی دست خود دارد کار سختی برابر شاگردان علی دایی خواهد داشت.

استقلال تهران

دیدار این 2 تیم در ورزشگاه آزادی به میزبانی استقلالی ها برگزار می شود و آبی پوشان برای برگزاری این دیدار تمرینات خود را از روز شنبه هفته جاری آغاز کرده اند.

استقلالی ها که در اولین دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان توانستند به برد یک بر صفر برابر حریف برسند در همین راستا به دنبال این خواهند بود تا از سد تیم سایپا نیز بگذرند تا به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی صعود کنند.

شاگردان شفر که تا به اینجای رقابت های لیگ برتر نتوانستند نتایج قابل قبولی را رقم بزنند درصدد پیروزی مقابل تیم فوتبال سایپا در چارچوب مسابقات جام حذفی هستند تا به نوعی فشار ها را از روی خود کم کنند .

بازیکنان تیم فوتبال استقلال در دیدار های لیگ برتر موفق شدند رده هفتم را از آن خود کنند و با 9 گل زده از حریف خود در جایگاه پایین تری قرار دارند .

محسن کریمی ،داریوش شجاعیان ،مرتضی آقاخان و پژمان منتظری به دلیل مصدومیت نمی توانند استقلالی ها را همراهی کنند.علی کریمینیز این روز ها با آسیب دیدگی مواجه است .

وریا غفوری به دلیل کارت قرمزی که در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان دریافت کرد در بازی با سایپا محروم است و نمی تواند تیمش را همراهی کند .

سایپا

تیم فوتبال سایپا در اولین دیدار جام حذفی موفق شده برابر تیم فوتبال سردار بوکان به برد 2 بر یک برسد تا در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیم استقلال تهران برود .

شاگردان علی دایی همچنین در رقابت های لیگ برتر وضعیت بهتری نسبت به استقلال دارند و بازیکنان نارنجی پوش موفق شدند با 11 گل زده رده 6 جدول را تصاحب کنند .

بازیکنان تیم فوتبال سایپا پس از بازی مقابل پرسپولیس و تساوی یک بر یک در رقابت های لیگ برتر به دنبال این هستند تا در بازی برابر استقلال تهران به پیروزی برسند تا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند .

معین عباسیان ، روزبه شاه علی دوست، رضا علی یاری بازیکنانی هستند که در هفته های اخیر بدلیل آسیب دیدگی نتوانستند برای سایپا به میدان بروند و حضور آنان مقابل استقلال هم در هاله ای از ابهام هست.

از طرفی احتما دارد حامد فلاح زاده دروازه بان باتجربه سایپا که در بازی های لیگ برتر نیمکت نشین بوده، مانند دیدار قبلی این تیم در جام حذفی به جای حسین منادی وظیفه حراست از دروازه نارنجی پوشان را به عهده بگیرد.

این دو تیم در هفته نهم لیگ برتر مقابل هم قرار گرفتند که استقلالی ها با نتیجه دو بر یک حریفشان را شکست دادند.