گزینه های احتمالی جانشینی رسول خادم در فدراسیون کشتی

در شرایطی که امروز(چهارشنبه) رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی استعفا کرد از گزینه‌های مختلفی به عنوان جانشین وی نام برده می‌شود. در این بین 4 نفر نسبت به سایر گزینه‌ها شانس بیشتری برای ریاست فدراسیون کشتی دارند.

علیرضا حیدری که مدتی نیز به عنوان نایب رئیس فدراسیون کشتی مشغول به فعالیت بود یکی از همین 4 نفر است. او سابقه سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد را نیز در کارنامه دارد.

حسن رنگرز هم که در زمان مدیریت قبلی فدراسیون کشتی نایب رئیس این فدراسیون بود را نیز می‌تواند به این لیست اضافه کرد. قهرمان اسبق کشتی فرنگی جهان که عملکرد خوبی در دوران حضورش در فدراسیون کشتی داشت بیشترین شانس را برای جانشینی خادم دارد.

علیرضا دبیر یکی دیگر از این گزینه‌ها است. او که سابقه فعالیت در کمیته ملی المپیک را دارد می‌تواند یکی از گزینه‌های ریاست فدراسون کشتی مطرح شود، هر چند شانس کمتری نسبت به رنگرز و حیدری دارد.

در نهایت امیررضا خادم که در حال حاضر یکی از معاونان وزارت ورزش است برای به دست آوردن صندلی ریاست فدراسیون کشتی بدون شانس نیست، به خصوص این که سلطانی‌فر تمایلی به ادامه فعالیت او در وزارت ورزش ندارد و شاید ریاست فدراسیون کشتی بهانه خوبی برای کناره‌گیری خادم از مسئولیتش در وزارت ورزش است.

افراد دیگری نیز هستند که به حضور در انتخابات فدراسیون کشتی علاقه‌مند هستند اما در وهله اول باید دید وزارت ورزش با استعفای رسول خادم موافقت خواهد کرد یا خیر. ضمن این که سایر افرادی که از آنها به عنوان گزینه‌های ریاست فدراسیون کشتی نام برده می شود شانس زیادی برای پیروزی در انتخابات فدراسیون کشتی ندارند و شاید تنها به صرف مطرح شدن نام‌شان در انتخابات شرکت کنند.