آغاز لیگ برتر فوتبال کشورمان / پرسپولیس بعد از آسیا مقابل نصف جهان

رقابت های لیگ برتر فوتبال  کشورمان از امروز جمعه 11 آبان با برگزاری چهار دیدار وارد هفته  یازدهم می شود که دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و پیکان تهران به دلیل جایگاه 2 تیم در جدول از حساسیت بالایی برخوردار است.

ادامه  این رقابت ها در روز های شنبه، دوشنبه و جمعه (18 آبان) پیگیری خواهد شد.

سپیدرود رشت – پارس جنوبی جم  (جمعه 11 آبان) ( ساعت: 15:30 – ورزشگاه سردار جنگل رشت)

تیم های فوتبال  سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم در حالی در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند که سرخپوشان رشتی اوضاع خوبی در جدول ندارند و از 10 دیدار قبلی خود در لیگ برتر تنها سه امتیاز کسب کرده و هیچ بردی نداشته اند، اما شاگردان تارتار در تیم پارس جنوبی عملکرد بهتری داشته اند و با کسب 13 امتیاز در رتبه هشتم قرار دارند.

تیم های پارس جنوبی جم و سپیدرود در فصل گذشته ی رقابت های لیگ برتر 2 بار به مصاف هم رفته اند که سهم هر کدام از تیم ها یک پیروزی بوده است.

استقلال خوزستان – نفت مسجد سلیمان  ( جمعه 11 آبان) (ساعت:15:30 – ورزشگاه غدیر اهواز)

شاگردان داریوش یزدی در تیم فوتبال استقلال خوزستان هفته ی گذشته پس از 2 باخت  متوالی در لیگ برتر توانستند مقابل تیم فولاد خوزستان به تساوی دست پیدا کنند و تا حدودی فشار ها را از روی خودشان برداشتند ، این تیم با 10 امتیاز در رتبه  سینزدهم  جدول قرار دارد. در آن طرف میدان شاگردان علیرضا مرزبان در تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از گذشت 10 بازی هنوز نتوانسته اند پیروزی  در لیگ برتر کسب کنند و با کسب چهار امتیاز در رتبه ی پانزدهم قرار گرفته اند و شدیدا به برد در این دیدار نیاز دارند تا اندکی ازخشم هوادارانشان کاسته شود.

پدیده مشهدنساجی مازندران (جمعه 11 آبان) (ساعت:16:00 – ورزشگاه امام رضا (ع) )

صدرنشین این روزهای لیگ برتر فوتبال کشورمان در حالی که با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می کند باید در ورزشگاه خانگی خود به مصاف شاگردان جواد نکونام در تیم فوتبال نساجی مازندران برود. از آن طرف تیم نساجی مازندران که در سه دیدار خود تنها 2 امتیاز کسب کرده به دنبال پیروزی در این دیدار است تا رضایت هوادارانش را جلب کند.

تیم فوتبال پدیده مشهد در این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتبال عملکرد خیلی خوبی داشته و با کسب 22 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم فوتبال نساجی مازندران با کسب هشت امتیاز در رتبه چهاردهم قرار گرفته است.

پیکان تهران – تراکتورسازی تبریز (جمعه 11 آبان) ( ساعت: 16:40– ورزشگاه شهر قدس)

در حساس ترین بازی هفته ی یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان  شاگردان مجید جلالی در تیم فوتبال پیکان به مصاف شاگردان محمد تقوی در تیم  فوتبال تراکتورسازی تبریز می روند. حساسیت این دیدار به این دلیل است که 2 تیم در جدول با 16 امتیاز به ترتیب در رتبه های چهارم و پنجم قرار دارند و هر کدام از تیم ها با پیروزی در این بازی می تواند به صدر جدول نزدیک شوند و گام بزرگی برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل بردارد.

تیم پیکان در فصل گذشته ی لیگ برتر توانست  تراکتورسازی را در هر 2 دیدار رفت و برگشت شکست دهد.

صنعت نفت آبادانفولاد خوزستان (شنبه 12 آبان) (ساعت: 16:45 – ورزشگاه تختی آبادان)

شاگردان پائولو سرجیو در تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با وجود به نمایش گذاشتن بازی با کیفیت در اکثر دیدارشان اما هنوز نتوانسته اند امتیازات لازم را جمع آوری کند و این تیم نخستین بردش را در هفته ی نهم کسب کرد.

در آن طرف میدان اوضاع تیم فوتبال فولاد خوزستان هم به خوبی پیش نمی رود و پس از تغییر و تحولات در اعضای کادرفنی  و آمدن ایلی استان این تیم نتوانسته پیروزی را به دست آورد، نتایج ضعیف فولاد مردان باعث شد تا هواداران در بازی هفته گذشته این تیم مقابل استقلال خوزستان شعار هایی را بر علیه مدیران این باشگاه سر دهند.

هر 2 تیم با 10 امتیاز به ترتیب در جایگاه یازدهم و دوازدهم جدول قرار دارند و با پیروزی در این دیدار می توانند سر و سامانی به اوضاع خود در جدول بدهند.

این دیدار به دلیل رفتارهواداران آبادانی در بازی مقابل پیکان  با  حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

ماشین سازی تبریز – استقلال تهران (دوشنبه 14 آبان) (ساعت: 15:00 – ورزشگاه بنیان دیزل)

شاگردان وینفرد شفر در تیم فوتبال استقلال تهران به دنبال برد مقابل تیم فوتبال ماشین سازی هستند تا باخت هفته ی گذشته مقابل سپاهان را فراموش کنند و از مدعیان قهرمانی برای نیم فصل عقب نمانند در آن طرف هم شاگردان رضا مهاجری در تیم ماشین سازی پس از سه تساوی متوالی به دنبال برد در این دیدار خانگی هستند تا به جمع تیم های بالای جدول اضافه شوند.

تیم استقلال تهران با 14 امتیاز در رده هفتم و تیم ماشین سازی با 10 امتیاز در رتبه دهم جدول قرار گرفته اند.

سپاهان اصفهان – سایپا ( جمعه 18 آبان) (ساعت: 16:30 – ورزشگاه نقش جهان)

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با هدایت امیر قلعه نویی این فصل را بر خلاف فصل گذشته با قدرت شروع کرده و توانسته با 22 امتیاز در رده ی دوم جدول و در فاصله ی یک امتیازی صدرنشین لیگ قرار بگیرد.

تیم فوتبال سایپا هم با هدایت علی دایی پس از دیدار جنجالی هفته ی گذشته مقابل پرسپولیس به دنبال برد دراین دیدار است تا از تعقیب کنندگان صدر جدول عقب نماند.

تیم سپاهان با 22 امتیاز در رده ی دوم و تیم سایپا با 15 امتیاز در رده ی ششم جدول قرار دارند.

گفتنی است دیدار 2تیم فوتبال پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان به دلیل حضور تیم فوتبال پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا به تاریخ دیگری موکول شده است.