چه کسی جای فردوسی پور را در ۹۰ می گیرد؟

 برنامه ۹۰ با اجرای عادل فردوسی پور وارد یکی از بزنگاه های تاریخی خود شده است.
پس از مناقشه مدیر شبکه ۳ با تهیه کننده برنامه، ۹۰ دو هفته به محاق رفت و یک هفته نیز به احترام شب عزاداری پخش نشد.
در این مدت، منهای یک پست پر از سوال و ابهام از رضا رشیدپور مجری برنامه «حالا خورشید» که تلاش کرده بود میان فردوسی پور و مدیر شبکه «آتش بس» ایجاد کند هیچ خبری در این باره منتشر نشد.
تا دوشنبه شب این هفته فاصله ای نداریم و از حالا تا زمانی که برنامه ۹۰ قاعدتا باید روی آنتن برود رسما اعلام نشده این برنامه چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد؛ آیا ۹۰ پخش خواهد شد؟
 اگر پاسخ مثبت است مجری آن چه کسی است؟ ۹۰ با اجرای عادل فردوسی پور روی آنتن خواهد رفت؟
پخش برنامه ۹۰ بدون حضور عادل فردوسی پور مثل غذای بی نمک است و کاربران فضای مجازی هرگز شایعه جانشینی یک گوینده خبرورزشی را در برنامه ۹۰ باور نکردند؛ در صدا و سیما بعید می دانیم کسی بر سر این که به صندلی فردوسی پور در برنامه ۹۰ تکیه بزند ریسک کند؛ این گونه بر این برنامه و آقای جانشین چه خواهد گذشت؟
نزدیک ترین و مطمئن ترین فردی که می توانست در این باره شفاف سازی کند خود فردوسی پور است. عادل اما ترجیح داده سکوت کند؛ او جواب نمی دهد و همه چیز را به سکوت می گذراند.
روابط عمومی شبکه ۳ همچنان سکوت کرده و خبرها ضد و نقیض است. عده ای می گویند عادل فردوسی پور فردا شب روی آنتن است، بعضی ها نعل وارونه می زنند و حرف های دیگری دارند.
ظاهرا برای این که از پخش ۹۰ با اجرای فردوسی پور به صورت دقیق مطلع شویم باید تا فردا شب صبر کنیم. به هر خبری نمی شود اطمنیان کرد اما احتمالا حق با آنهایی است که می گویند دوشنبه شب این هفته عادل با ۹۰ روی آنتن است...