واکنش سرمربی کاشیما به جو وحشتناک ورزشگاه آزادی

 تیم فوتبال کاشیما آنتلرز در حالی خود را آماده سفر به ایران برای رویارویی با پرسپولیس در دور برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌کند که در بازی رفت با نتیجه 2 بر صفر مقابل شاگردان برانکو ایوانکوویچ به برتری رسیدند. کاشیما آنتلرز در حالی شنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس می‌رود که در طول 11 روز چهارمین بازی خود را انجام خواهد داد. آنها در تاریخ 31 اکتبر (چهارشنبه 9 آبان) به مصاف سرزو اوزکا رفتند و سپس در تاریخ 3 نوامبر (شنبه 12 آبان) با پرسپولیس در ژاپن دیدار کردند و اکنون پس از بازی فردا (سه‌شنبه 15 آبان) مقابل  کاشیوا ریسول در هفته سی‌ودوم جی‌لیگ ژاپن باید خود را آماده رویارویی با پرسپولیس در دور برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ 10 نوامبر (شنبه 19 آبان) کنند.

گو اویوا در آستانه بازی با کاشیوا ریسول گفت: ما از شروع فصل با برنامه فشرده بازی‌ها کنار آمده‌ایم و فکر نمی‌کنم که اکنون باید این موضوع را بهانه کنیم. ما 90 دقیقه تا قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا فاصله داریم و بر این باورم که بازیکنانم برای قهرمانی بازی خواهند کرد. ما ترکیب خوبی از بازیکنان داریم و بازیکنانی که در بازی با سرزو اوزاکا فرصت بازی پیدا کردند، ما را به پیرزوی یک بر صفر در آن بازی رساندند. اطمینان دارم که اگر آنها فرصت بازی دوباره پیدا کنند، همین عملکرد را در بازی با کاشیوا ریسول ارائه خواهند داد.

سرمربی کاشیما آنتلرز در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: بازیکنان شاید اکنون به لحاظ فیزیکی و روانی خسته باشند، اما با چند روز استراحت چشم به بازی برگشت لیگ قهرمانان آسیا خواهند داشت. ما می‌دانیم که هواداران پرسپولیس چطور از تیم‌شان حمایت می‌کنند اما ما شانس خوبی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا داریم و بازیکنانم بر خستگی فیزیکی و روحی خود غلبه خواهند کرد و برای بازی برگشت با پرسپولیس آماده خواهند بود.

گو اویوا در پایان با اشاره به جو وحشتناک ورزشگاه آزادی در بازی برگشت دو تیم تأکید کرد: می‌دانیم که در بازی برگشت در ورزشگاهی مملو از تماشاگر بازی خواهیم کرد اما فکر نمی‌کنم که بازیکنانم به این سادگی دچار هراس شوند چون روی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا تمرکز کرده‌ایم.