واکنش مدیرعامل سپاهان به خبر استعفای قلعه‌نویی

در خصوص شرایط این روزهای سپاهان گفت: به هر حال برخی بازی های لیگ برتر دچار تعویق شده است. خودمان تمایلی به این تغییرات نداریم. اما به هر حال برنامه ای است که توسط سازمان لیگ تغییر کرده و از آن تبعیت می کنیم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در ادامه راجع به درخواست این باشگاه مبنی بر برگزاری دیدار عقب افتاده سپاهان با پرسپولیس قبل از پایان نیم فصل اول اظهار داشت: بدون شک چنین درخواستی داریم. به هر حال سپاهان هم مثل پرسپولیس و برخی تیم های دیگر مدعی قهرمانی در لیگ برتر است. این درست نیست که حریف ما با یک ترکیب متفاوت به مصاف ما بیاید و در مقابل بقیه ترکیب دیگری داشته باشد.
وی افزود: سپاهان هم سابقه حضور در بالاترین سطح از فوتبال آسیا را دارد. اما هرگز حاضر نشدند یکی از بازی های داخلی‌مان را دو روز جابجا کنند. آنوقت بازی‌های فعلی ما تغییر می کند. گلایه ای هم نداریم و برای پرسپولیس در بازی فینال آرزوی موفقیت می کنیم. فقط خواسته ایم تا عدالت رعایت شود و با پرسپولیس در نیم فصل اول بازی کنیم.
تابش در خصوص تغییرات به وجود آمده در هیات مدیره باشگاه سپاهان اذعان داشت: دوره هیات مدیره تمام شده بود و سهامداران ما در مجمعی که داشتند اعضای جدید را انتخاب کردند. به هر حال مهم سپاهان است که ان‌شاالله روند رو به رشد خود را حفظ می کند.
وی در پاسخ به این سوال که تغییرات هیات مدیره باعث شده تا امیر قلعه نویی قصد استعفا از سرمربیگری این تیم را داشته باشد تصریح کرد: چنین چیزی مطرح نیست و آقای قلعه‌نویی هم استعفایی نداده است. لازم نیست درباره چنین مسائلی که واقعیت ندارد صحبت کرد. هر موضوعی هم که باشد تلاش می کنیم در داخل خانواده حل و فصل کنیم.