اظهارات استیلی پس از قرعه کشی رقابت هاى مقدماتى قهرمانى زیر ٢٣ سال آسیا

  حمید استیلى پس از پایان قرعه کشى رقابت هاى مقدماتى قهرمانى زیر ٢٣ سال آسیا در کوالالامپور اظهار داشت: ما در این مرحله با تیم هاى عراق، یمن و ترکمنستان در گروه سوم قرار گرفته ایم. باید بگویم به نظر من هیچ گروه آسانى وجود ندارد و باید به دنبال صعود مقتدرانه از این مرحله باشیم چون کار اصلى ما براى صعود به المپیک در مرحله نهایى رقابت ها آغاز مى شود.

او ادامه داد: فراموش نکنیم که ما هم تیم بسیار خوبى در اختیار داریم که شایستگى هاى خودش را نشان مى دهد. مدیر تیم امید در مورد حریفان کشورمان نیز گفت: پیش از این سابقه بازى دوستانه با عراق را داشته ایم و مى دانیم تیم خوبى دارند. یمن و ترکمنستان هم حریفان ضعیفى نیستند و  خوشبختانه ما میزبان بازى هاى این گروه هستیم و امیدواریم مسابقات به خوبى در فروردین ماه انجام شود تا به عنوان سرگروه به دور نهایى بازى ها صعود کنیم.

استیلى که در حاشیه این مراسم با مدیران دیگر تیم هاى آسیایى نیز مذاکرات خوبى داشته در این خصوص گفت: خوشبختانه صحبت هاى خوبى مطرح شد و برخى کشورهاى آسیایى جهت انجام بازى تدارکاتى اظهار آمادگى کردند. همچنین جهت حضور در یک تورنمنت آسیایى دعوت شدیم که اتفاق بسیار خوبى است و مى توانیم بازى هاى مهمى انجام بدهیم. برگزارى بازى هاى مناسب قطعا گام مهمى است تا بتوانیم با قدرت وارد مسابقات شویم.