عضو هیئت مدیره جدید سپاهان استعفا کرد

بعد از انتخاب کفعمی به عنوان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه زمزمه هایی مبنی بر استعفای امیر قلعه نویی در شهر اصفهان شنیده شد که باعث نگرانی هواداران زرد پوشان اصفهانی شد. 

با توجه به اینکه امیر قلعه نویی ار سال های گذشته با کفعمی عضو هیئت مدیره جدید سپاهان ارتباط خوبی نداشت بنابراین  بعد از انتصاب کفعمی اعلام شد که سرمربی تیم سپاهان قصد دارد استعفا بدهد و زردپوشان اصفهانی را ترک کند. البته مسئولان سپاهان استعفای قلعه نویی را تکذیب کردند و بر ادامه کار این مربی تاکید کردند. 

به هر حال کفعمی بعد از اینکه متوجه شد که مسائل حاشیه ای زیادی بعد از انتخابش به عنوان عضو هیئت مدیره جدیدی سپاهان ایجاد شده است تصمیم گرفت که از سمتش جدا شود و عظمیان مدیر عامل کارخانه فولاد مبارکه هم با این استعفا موافقت کرد. 

مسعود تابش مدیر عامل باشگاه سپاهان ضمن تایید این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کفعمی یکی از مدیران خوب فوتبال کشورمان است اما او صلاح دانست که از سمت هیئت مدیره سپاهان استعفا بدهد.

او درباره اینکه استعفای کفعمی ارتباطی به مسائل حاشیه ای اخیر در تیم سپاهان دارد، گفت: استعفای کفعمی ارتباطی به مسائل حاشیه ای اخیر سپاهان ندارد و او تصمیم گرفت که استعفا بدهد. به هر حال برای کفعمی آرزوی موفقیت می کنم. 

مدیر عامل باشگاه سپاهان درباره جایگزین کفعمی خاطر نشان کرد: کفعمی امروز استعفا کرده  و هنوز فرد جدیدی برای سمت هیئت مدیره سپاهان  انتخاب نشده است.