توضیح علی کریمی در مورد 2 مصدومیت پیاپی

 هافبک استقلال توضیح کاملی در مورد دو مصدومیت پیاپی خود که در این روزها محل بحث شده است می دهد.
علی کریمی در این فصل حضور ثابتی در ترکیب استقلال داشته است اما او در دقیقه 17 بازی با سپاهان مصدوم شد و از زمین بازی تعویض شد.
او در بازی با سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی غایب بود اما در بازی با ماشین سازی مصدوم شد و در دقیقه 37 از زمین بازی تعویض شد.
در این بین دو مصدومیت پیاپی علی کریمی باعث شده او در این روزها فشار زیادی را تحمل کند و عده ای بر این گمان باشند مصدومیت او از ناحیه کمر است، مصدومیتی که گفته می شود ممکن است این بازیکن در طول فصل چندان نتواند برای آبی ها بازی کند. 
علی کریمی در باره شایعاتی که در این مدت برای او به وجود آمده است به ورزش سه گفت: در بازی با سپاهان من در یک صحنه با کی روش به هوا پریدم که در هنگام پایین آمدن کشاله پایم آسیب دید. 
او ادامه داد: در بازی با ماشین سازی هم در یک صحنه بازیکن حریف با شدت زیاد با آرنج به بازوی من زد که عصبم دستم تا 4 ساعت اصلا کار نمی کرد. نمی توانستم بازی کنم چون دست من اصلا حس نداشت.
هافبک استقلال در پایان گفت: در این مدت شایعات زیادی به وجود آمده است که من از ناحیه کمر مصدوم شده ام که هیچکدام درست نیست و شما می بینید که من می توانم تمریناتم را پیگیری کنم. سعی می کنم از بازی های بعدی شرایط بهتری داشته باشم ولی مصدومیت جزیی از فوتبال است و من در دو بازی اخیر با بدشناسی روبرو شدم.