پرسپولیس می‌تواند در آزادی بیشتر از ۲ گل بزند

رضا نورمحمدی در مورد وضعیت تیم سپیدرود برای بازی با فولاد گفت: شرایط تیم ما خوب است و کادر فنی هم رفته رفته به هدف‌های تاکتیکی‌اش نزدیک می‌شود. ما در ابتدای فصل تمرینات تاکتیکی و بدنسازی را از دست دادیم و کادر فنی تلاش می‌کند تا این عقب‌ماندگی را جبران کند. در نیم‌فصل هم چند بازیکن به تیم اضافه می‌شوند و قطعاً تلاش می‌کنیم تا نتایج خوبی در آینده بگیریم.
وی در واکنش به اینکه برخی سپیدرود را جزو گزینه‌های سقوط می‌دانند، تصریح کرد: ما اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم و تمام تلاش‌مان این است که از انتهای جدول فاصله بگیریم و این اتفاق قطعاً رخ خواهد داد.
مدافع تیم فوتبال سپیدرود با اشاره به بازی این هفته تیمش برابر فولاد خوزستان تأکید کرد: بازی سختی داریم. هر چند فولادی‌ها شرایط ایده‌آلی ندارند، ولی در زمین خودشان دنبال برد هستند. ما هم دنبال برد هستیم و امیدوارم به هدفی که داریم برسیم. ما برای جدا شدن از قعر جدول باید خوب امتیاز بگیریم و مفت امتیاز از دست ندهیم.
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس همچنین در مورد تقابل این تیم با کاشیما آنتلرز ژاپن در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: پرسپولیس با حمایت هوادارانش می‌تواند شکست دور رفت را جبران کرده و به قهرمانی آسیا برسد. حمایت 90 هزار تماشاگر بسیار تعیین‌کننده است و پرسپولیس می‌تواند در آزادی بیش از دو گل به کاشیما بزند، ولی امیدوارم که این تیم در بازی فردا گل نخورد تا در نهایت به هدفی که دارد، برسد.