امیر قلعه‌نویی: سایپا یک موقعیت 50 درصدی هم نداشت

امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل سایپا گفت: خدا را شکر امروز توانستیم پیروزی خوبی به دست بیاوریم. این پیروزی را به هواداران سپاهان و کارگران کارخانه تبریک می‌گویم. بازیکنان ما با دل و جان تلاش می‌کنند. امروز توانستیم با یک بازی خوب و با برنامه‌ریزی به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد: سایپا تیم بسیار خوبی است اما در این بازی یک موقعیت 50 درصد هم نداشت. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که بازی خوبی انجام دادند اما متاسفانه در برخی از دقایق فرصت‌سوزی کردند.

قلعه‌نویی اظهار داشت: در این بازی کلین‌شیت کردیم و دروازه‌بان جوان ما موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد که خیلی خوب است. ضمن اینکه گل زدن در هر بازی به سایپا برای هر تیمی ممکن نیست و بابت این موضوع به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در واکنش به سوال خبرنگاری که پرسید، ممکن است دیدار هفته آینده تیم سپاهان مقابل پرسپولیس به نیم‌فصل دوم موکول شود و در این صورت این تیم می‌تواند از بازیکنان جدید خود استفاده کند، گفت: من توقع داشتم شما در رابطه با این پیروزی قشنگ مقابل سایپا صحبت کنید. هنوز هیچ چیز به صورت رسمی در مورد بازی با پرسپولیس اعلام نشده است. در بازی فردا هم برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنیم. ما باید به این مسابقه نگاه ملی داشته باشیم، باید هم از این فضاها بیرون بیایم. همانطور که گفتم هنوز چیزی به صورت رسمی اعلام نشده و در صورت اعلام ما هم موضع رسمی خود را خواهیم گفت. مطمئن هستم سازمان لیگ بازی ما با پرسپولیس را در نیم‌فصل دوم برگزار نمی‌کند.

قلعه‌نویی در خصوص اینکه وضعیت دسترسی به ورزشگاه نقش جهان خوب نیست و با این وجود استقبال خوبی از این بازی شده است،‌ گفت: شما اگر استادیوم یادگار امام (ره) تبریز را هم ببنید، آنجا هم رفت و آمد سخت است و هواداران باید چندین کیلومتر پیاده روی کنند تا به ورزشگاه برسند. ورزشگاه نقش جهان وضعیت بهتری نسبت به آنجا دارد، اما بازهم نواقص زیادی دارد. تماشاگران ما سرمایه‌های ما هستند. قوانین فیفا هم برای جذب سرمایه است . شرکت‌های سرمایه‌گذاری هم اگر تماشاگر نباشد، در فوتبال سرمایه‌گذاری نمی‌کنند. از مسئولین استانی می‌خواهم مشکلات و راه‌های دسترسی به این استادیوم را درست کنند، تماشاگران اصفهانی لیاقت بهتر از اینها را دارند.

وی در مورد عملکرد خوب کی‌روش استنلی در این فصل گفت: ما یک بازیکن داریم که خیلی عالی کار می‌کند، آن هم سپاهان است. همه بازیکنان کنار هم عامل موفقیت تیم هستند.