واکنش سرمربی سابق پرسپولیس به نایب قهرمانی

 حمید درخشان درباره نایب‌قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس تمام تلاش‌شان را کردند و بیش از این نمی‌‌شد از این تیم انتظار داشت. کادر فنی و سرخپوشان تا همین جا که خیلی عالی نتیجه گرفتند و از دید هواداران قهرمان هستند.

وی ادامه داد: کادر فنی، بازیکنان و به‌ویژه برانکو انتظارات را خیلی بالا بردند و همه دوست داشتند این تیم قهرمان آسیا شود.  پرسپولیس با دست‌های بسته و بدون اینکه امسال بازیکن جدیدی به ترکیبش اضافه کند توانست به فینال صعود کند و کار بزرگی کردند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: فینال لیگ قهرمانان آسیا باید همین امروز برای سرخپوشان تمام شود و نباید به‌خاطر نایب‌قهرمانی آسیا با نیمکت خالی ناراحت باشند و کار بسیار بزرگی انجام دادند که خیلی از تیم‌ها در این کار ناتوان بودند.

درخشان با بیان اینکه سرخپوشان باید از فردا به مسابقات لیگ و جام حذفی فکر کند، گفت: پرسپولیس در هر دو مسابقات مدعی است و باید با موفقیت در لیگ برتر برای مسابقات سال آینده لیگ قهرمانان برنامه‌ریزی کند. تیم در نیم‌فصل با بازیکنان جدید تقویت می‌شود و می‌توانند با شرایط بهتری مسابقات را ادامه دهند.