به گزارش خبرآنلاین: این حرف آقای گل جهان است می گوید ایمون زاید چارچوب شناس،فرصت طلب و گلزن است و تمام فاکتورهای لازم برای یک مهاجم را دارد.مهر تایید علی دایی روی نام این بازیکن لیبیایی یعنی اینکه زاید مهاجم شش دانگی است و می تواند به پرسپولیس کمک کند.

سرمربی راه آهن ابراز امیدواری می کند که پرسپولیس درپایان فصل جزو ۴ تیم صدرنشین لیگ برتر باشد.

وضعیت راه آهن برای بازی با داماش چطور است؟ پیروزی مقابل فجر سپاسی کمک زیادی به بالا رفتن روحیه بازیکنان کرده است.

خدا را شکر همه چیزخوب است و بچه ها با انگیزه و با روحیه بیشتری تمرینات را دنبال می کنند. آمادگی خوبی داریم و می خواهیم خاطره تلخ بازی رفت را از ذهن ها پاک کنیم. من خیلی امیدوارم که بتوانیم به سومین برد پی در پی خود در لیگ برتر دست پیدا کنیم.

چه اتفاقی افتاد که راه آهن در نیم فصل دوم نتایج بهتری گرفت.

ما در ۷ بازی خود در نیم فصل دوم ۴ پیروزی به دست آورده ایم. در نیم فصل اول مشکلات زیادی داشتیم و خیلی دیر تمرینات خود را شروع کردیم. در راه آهن ما بازیکنان جوانی داشتیم که فقط داشتند در لیگ برتر تجربه کسب می کردند. اما الان تیم جا افتاده است و بازیکنان هماهنگ شده اند. جوان ها خودشان را پیدا کرده اند و تمام تلاش ما این است که این روند ادامه داشته باشد.

تارتارهم دستیار شما بوده وهم سرمربی سابق راه آهن. تقابل با او چطور است؟

مهدی آدم با شخصیتی است. رفاقت به کنار ما باید در این مسابقه با هم رقابت کنیم. ما باید بازی را ببریم که وضعیت مان در جدول رده بندی بهتر شود.

شما پس از دربی با دنیزلی تماس گرفتید و پیروزی را به او تبریک گفتید؟

بله، من مثل یک هوادار از این اتفاق خوشحال شدم. همانطور که تمام مردم خوشحال شدند. پس از بازی به دنیزلی زنگ زدم و پیروزی مقابل استقلال را تبریک گفتم. من خودم را در این پیروزی شریک می دانستم به همین دلیل خیلی صمیمانه به دنیزلی تبریک گفتم.

وقتی پرسپولیس دو بر صفر عقب افتاد فکر می کردید که آن نتیجه رقم بخورد؟

من دلم روشن بود. قبل از بازی می گفتم پرسپولیس بازی را می برد. این حرف را در مصاحبه های قبل از بازی هم گفته بودم. خیلی خوش بین بودم. تعویص های دنیزلی خیلی خوب بود. بازیکنان پرسپولیس انگیزه های فراوانی داشتند. آنها پس از اینکه گل اول را زدند به بازی برگشتند و توانستد استقلال را شکست دهند.

فکر می کنید پرسپولیس در آخر فصل چه جایگاهی در جدول رده بندی داشته باشد؟

کار سختی است اما ان شاءالله که جزو ۴ تیم بالای جدول باشند.

به نظر شما دلایل ناکامی استقلال چه چیزی است؟

مصدومیت های پی در پی و از دست دادن چند مهره کلیدی. باید بگویم که رفتن فرهاد مجیدی برای استقلال سنگین بود. تیم آنها افت کرده وغیبت چند بازیکن کلیدی خودش دلایل این اتفاق است. این دلیل برای هر تیمی مشکل ساز می شود آنها باید کاری کنند که بیشتر از این ضرر نکنند.

علی دایی چه نظری درباره ایمون زاید دارد؟

من بازی با ذوب آهن و پرسپولیس را که تماشا کردم همان موقع گفتم که این بازیکن می تواند به پرسپولیس کمک کند. او چارچوب شناس و فرصت طلب است و به نظر من بهترین مهاجم خارجی است که تا به حال به پرسپولیس آمده است. فکر می کنم هر چه بگذرد شرایط او در تیم بهتر می شود.

بعضی ها معتقدند که زاید مثل علی دایی گل می زند.

او چارچوب را خوب می شناسد. من نمی خواهم کسی را با خودم مقایسه کنم اما زاید فرصت طلب و چارچوب شناس است و این فاکتورها را دارد.قطعا بدون دلیل بهترین گلزن لیگ ایرلند نشده است.