انتقاد شدید و عجیب کی‌روش از چمن آزادی

کی‌روش که بعد از پیروزی مقابل ترینیداد و توباگو حاضر به مصاحبه با خبرنگاران ایرانی نشده بود در رختکن با یک خبرنگار ترینیدادی که برای پوشش این بازی به ایران آمده بوده مصاحبه کرده است.

کی‌روش در این مصاحبه گفته:

متاسفانه امروز کیفیت زمین چمن برای هر دو تیم خوب نبود چون این چند روز در ایران خیلی باران باریده. ولی به نظر من این بازی برای هر دو تیم مزایای زیادی داشت. ما از سال ۲۰۱۴ تا امروز همدیگر را ندیده بودیم. البته نسبت به آن روزها خیلی چیزها تغییر کرده. فقط بعضی از بازیکنان آن زمان ترینیداد هنوز در تیم ملی شما هستند و در تیم ملی ایران هم فقط دو سه بازیکن از آن روزها در تیم ملی حضور دارند ولی دیدیم که بازی ما به همان کیفیت بازی سال ۲۰۱۴ برگزار شد. از اینکه فرصت پیدا کردیم که دوباره مقابل ترینیداد و توباگو بازی کنیم خوشحالم

کی‌روش در ادامه‌ی مصاحبه می‌گوید:

 من از توان ترینیداد برای جنگیدن، بازی کردن و ضدحمله تحت تاثیر قرار گرفتم. شک ندارم در شرایط محیطی بهتر، تیم شما به مراتب بهتر از این بازی می‌کند. متاسفانه به دلیل وضعیت بد چمن امروز بازیکنان تکنیکی ایران و به همچنین بازیکنان تکنیکی ترینیداد نتوانستند خودشان را نشان بدهند.

کی‌روش در ادامه گفت:

وضعیت بد چمن استادیوم روی بازی هر دو تیم تاثیر گذاشت و من شک ندارم اگر زمین شرایط بهتری داشت هر دو تیم می توانستند به مراتب بهتر بازی کنند. چه بازیکنان تکنیکی ایران و چه بازیکنان تکنیکی ترینیداد در زمین بهتر می توانستند توانایی های خود را بهتر به نمایش بگذارند.

به گزارش نشریه‌ی ترینیدادی، کی‌روش که چهار سال پیش هم با ایران در یک بازی دوستانه به مصاف ترینیداد رفته به خبرنگار این نشریه گفته:

که در تیم ملی ترینیداد پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای اتفاق افتاده. کی‌روش به خبرنگار ترینیدادی می‌گوید که تیم ملی این کشور متراکم‌تر، تهاجمی‌تر و سازمان‌یافته‌تر از قبل بازی می‌کند و با جوانانی که به ترکیب این تیم اضافه شده سرشار از انرژی است.

کی‌روش در ادامه‌ی مصاحبه‌ی خود می‌گوید:

به نظر من شما آینده‌ی روشنی در پیش دارید. می‌خواهم از شما به خاطر این فرصت و به خاطر این بازی دوستانه تشکر کنم. بازی با ترینیداد برای ما فرصت بی‌نظیری است چون بازیکنان ما می‌توانند در مقابل فوتبالیست‌هایی بازی کنند که تکنیک بالا دارند، سرعتی هستند، فوتبال را می‌شناسند و قدرت بدنی‌شان بالا است. برای همین ما می‌توانیم از بازی مقابل ترینیداد چیزهای زیادی یاد بگیریم و پیشرفت کنیم.