شش هفت بازیکن استقلال در حد این تیم نیستند

سیروس دین‌محمدی در مورد وضعیت استقلال و اینکه آیا آبی‌پوشان می‌توانند در ادامه مسابقات وارد کورس قهرمانی شوند یا خیر، گفت:با این شرایط معتقدم که استقلال آینده خوبی ندارد، مگر اینکه برای نیم‌فصل دوم تیم را تقویت کنند. شش هفت بازیکن استقلال در حد این تیم نیستند که خارجی‌ها هم جزو این نفرات محسوب می‌شوند. استقلال باید برای نیم‌فصل دوم چند بازیکن را کنار بگذارد و نفراتی باکیفیت جذب کند تا تیم از لحاظ فنی و نتیجه‌گیری پیشرفت کند.

وی در واکنش به اینکه برخی معتقدند استقلال با نبود مهاجم گلزن مواجه است، عنوان کرد:

استقلال در فاز تهاجمی مشکل دارد. البته بازیکنانی مثل تبریزی و باقری می‌توانند در نوک خط حمله تأثیرگذار باشند، ولی این تیم در پست وینگر چپ و راست و خط هافبک نیاز به جذب بازیکن دارد. کمیته فنی باشگاه از افراد باتجربه‌ای تشکیل شده است و آنها می‌توانند به تیم استقلال در زمینه جذب بازیکن کمک کنند.

سیروس دین‌محمدی مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که «کدام تیم شانس اول قهرمانی در لیگ امسال محسوب می‌شود؟»، خاطرنشان کرد:پیش‌بینی در این زمینه از حالا زود است. پدیده واقعاً تیم خوبی است که زیبا بازی می‌کند و پرسپولیس هم قطعاً در نیم‌فصل دوم با خریدهایی که انجام داده است، شرایط بهتری پیدا خواهد کرد. سپاهان و تراکتورسازی هم تیم‌های خوبی هستند و نمی‌توان فقط از یک تیم به عنوان مدعی قهرمانی نام برد.