شاگردان شفر به فکر ریکاوری باشند

 با مجید نامجومطلق عضو کمیته فنی استقلال و بازیکن اسبق این تیم در مورد وضعیت فعلی استقلال و برخی حواشی فوتبال کشورمان به صورت تلفنی به گفتگو نشستیم.
* جام قهرمانی سوپرجام به پرسپولیسی‌ها رسید.
در درجه اول و به نظر بنده باید تکلیف شکایت استقلال مشخص و بعد از آن جام قهرمانی تحویل هر کدام از تیم‌ها می‌شد، اما بیشتر از این مسئله استقلال باید به بازسازی خود فکر کند. شرایط باید تغییر کرده و فشار روحی-روانی کاسته شود. البته هواداران انتظار دارند تکلیف جام هم مشخص شود و این حق آنهاست. بهتر است این روز‌ها بیشتر از حواشی پیرامون جام قهرمانی سوپرجام، شاگردان شفر به فکر ریکاوری باشند و اگر قرار بر این شد که دیدار سوپرجام انجام شود، آن موقع استقلال بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد.
*بازی بعدی استقلال مقابل هم نام خوزستانی است. این بازی را چطور می‌بینید؟
خوشبختانه با لغو دیدار پدیده- استقلال، آبی‌پوشان استراحت خوبی خواهند داشت و ریکاوری مناسبی انجام می‌گیرد. با این فرصت خوب مصاف با استقلال خوزستان می‌تواند سکوی پرتاب شاگردان شفر باشد. آن‌ها با کسب ۳ امتیاز می‌توانند حواشی گذشته را فراموش و روند صعودی را آغاز کنند. 
*شایعات پیرامون حضور دستیار اسپانیایی برای آقای شفر صحت دارد؟
در این خصوص هیچ اطلاعی ندارم. قرار است جلسه کمیته فنی برگزار شده و نظر نهایی کادر فنی و آقای شفر در مورد دستیار اعلام شود. تا چند روز آتی جلسه کمیته فنی برگزار خواهد شد.
*آیا اعضای کمیته فنی بر تمرینات استقلال نظارت دارند؟
بله، طبق تصمیم کمیته، اعضا به تمرینات رفته و نظارت خواهند داشت. از بین اعضا آقای مظلومی و بهتاش فریبا این کار را انجام داده‌اند.
*نظر شما در مورد رفتار دستیار کی‌روش با یکی از اصحاب رسانه چیست؟
وقتی برخورد مناسب با توهین‌های سرمربی تیم ملی صورت نگیرد، کوچک‌تر‌ها هم به خود اجازه هر رفتاری را می‌دهند. طبیعتاً با سکوت آقایان باید منتظر هر رفتار ناخوشایندی باشیم. قطعاً کار او بسیار زشت و زننده بود!
*به نظر شما واکنش مدیران فدراسیون باید چگونه باشد؟
اخراج دستیار کی‌روش در این شرایط حساس و نزدیک به جام ملت‌های آسیا کار اشتباهی است. این کار موضع‌گیری کی‌روش را به دنبال دارد. با تذکر جدی به او و حتی جریمه می‌توان به او فهماند این‌جا ایران است و نباید هر کاری کرد!