معظل جدید در تیم برانکو

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار معوقه خود از هفته نهم لیگ برتر به مصاف تیم پیکان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. گل‌های این بازی را برای پرسپولیس علی علیپور و کمال کامیابی‌نیا زدند.

یکی از مشکلات اصلی تیم پرسپولیس در وضعیت کنونی و کمبود بازیکن، نداشتن یک جایگزین مناسب روی نیمکت برای علیپور و منشا است. اطمینان از فیکس بازی کردن باعث شده منشا و علیپور کمی بی‌انگیزه بازی کنند. دو مهاجم پرسپولیس چون می‌دانند هیچ رقیبی در تیم‌شان ندارند و تحت هر شرایطی به صورت ثابت بازی می‌کنند، دیگر انگیزه سابق خود را ندارند و این موضوع می‌تواند یک معضل بزرگ برای پرسپولیسی‌ها در این شرایط باشد.

درست است که علیپور  یکی از گل‌های پرسپولیس را روی پاس منشا زد، ولی به جز همان صحنه گل دیگر مورد خاصی در بازی این دو بازیکن دیده نشد. منشا در طول بازی اکثر جنگ‌های تن به تن را باخت و علیپور هم تقریبا از جریان بازی خارج شده بود و به جز گل دوم دیگر نامی از او برده نشد.

مشکل کمبود بازیکن پرسپولیس در این شرایط علاوه بر اینکه دو مهاجم این تیم جایگزینی ندارند این روز‌ها به یکی از اصلی‌ترین مشکلات تیم برانکو تبدیل شده و باید دید برنامه کادرفنی برای بازی‌های پیش‌رو تا نیم فصل و قبل از ورود بازیکنان جدید چه خواهد بود.