نگرانی مربی سابق سرخپوشان برای بازیکنان پرسپولیس

ناصر ابراهیمی، در خصوص نتایج پرسپولیس در ماه‌های اخیر گفت: این تیم با کمترین توان در چندین سال اخیر نتایج خوبی می‌گیرد. طبیعی است تا حدودی نباید انتظار بازی زیبا و خلاقانه داشت. چون ترکیب پرسپولیس تنها در صورت مصدومیت ها تغییر کرده است و بازیکنی ندارد که بخواهد ایجاد تغییر عمده کند.

مربی پیشین پرسپولیس افزود: اتفاقا من برای بازیکنان پرسپولیس خیلی نگرانم. آنها با عضلات خسته بازی می کنند. هر لحظه احتمال دارد بازیکنان در این بازی های فشرده با مصدومیت های طولانی مدت روبرو شوند. بازیکنان مستحکم پرسپولیس در چندسال اخیر مصدوم شدند و حالا هم بعید نیست یکی پس از دیگری مصدوم شوند.

وی درباره بازی کردن پرسپولیس در فیفادی اظهار داشت: در همین بازی که مقابل پیکان برگزار شد دیدید که بازیکنان پرسپولیس در نیمه اول هیچ تمرکزی نداشتند. بدن هایشان توان دویدن نداشت. آنها تنها با انگیزه و حس همدلی به بازی برگشتند. اگر همان موقعیت های اندک‌شان هم به چارچوب دروازه حریف نمی رسید بعید بود به برد برسند. باید عدالت برای تمام تیم های لیگ برتری رعایت شود. من نمی دانم پشت پرده توافق سازمان لیگ با پرسپولیس چه بوده است اما بهتر است همیشه قوانین فوتبالی را که در دنیا مرسوم است رعایت کرد.

ابراهیمی در خصوص بازی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: پرسپولیس روی نوار پیروزی افتاده است. توقف این تیم کار سختی است. با این حال من فکر می کنم این بازی برای برانکو ایوانکوویچ بسیار سخت است. تراکتورسازی هافبک‌های خیلی خوبی دارد که می تواند نبض کار را از پرسپولیس بگیرد.

وی تاکید کرد: پرسپولیس روی نیمکت پشتوانه خوبی ندارد. تیم های بزرگ برای بردهای بزرگ نیاز به پشتیبانی دارند. امیدوارم این تیم در چند هفته آینده بتواند بدون اینکه مصدوم بدهد پیروز شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا پرسپولیس با وجود مصدومیت محمد انصاری و حسین ماهینی نیازی به جذب مدافع در نیم فصل دارد یا خیر گفت: این تیم باید در تمام خطوط تقویت شود. وگرنه در ادامه بازی ها قطعا به مشکل می خورد.