ورزش سه: بایرن مونیخ ۴شنبه شب و در قالب بازیهای مرحله یک چهارم پایانی دی اف بی پوکال، جام حذفی آلمان، در خانه اشتوتگارت به میدان رفت و موفق شد تا با دو گل در مرسدس بنز آرنا و در مقابل دیدگان ۵۷۵۰۰ تماشاگر به برد ارزشمندی دست یابد.

با به صدا در آمدن سوت آغاز مسابقه و دردقیقه ۴ بازی بود که مولینارو، یکی از بازیکنان تیم میزبان برروی شواین اشتایگر مرتکب خطا شد. ستاره المانی برای دقایقی سعی کرد تا در بازی بماند ولی در دقیقه ۱۷ بازی دیگر نتوانست مقابل درد دوام بیاورد و با تعویضی زودهنگام داوید آلابا به جای شواین اشتایگر وارد زمین مسابقه شد.

در دقایق میانی نیمه اول کروس چندین فرصت خطرناک را برروی دروازه تیم میزبان خلق کرد و البته هیچ یک از این فرصتها مبدل به گل نشد.

تا اینکه در دقیقه ۳۰ مسابقه فرانک ریبری گلی تماشایی را برای بایرن به ثمر رساند تا تیم میزبان از حریف پیش بیفتد

نیمه اول بازی در حالی با برتری بایرن به اتمام رسید که ایبیسویچ، اولین فرصت مسابقه را برای اشتوتگارت خلق کرد و اگر شوت بهتری می زد می توانست برای تیمش به گل برسد ولی با گذشت زمان باواریایی ها که شروع قدرتمندانه ای نداشتند، خودشان را در زمین مسابقه پیدا کردند و ریبری و کروس بازی را پیش بردند.

بلافاصله بعد از آغاز نیمه دوم و در دقیقه ۴۶ بازی بود که ماریو گومز گل دوم بایرن را به ثمر رساند تا هاینکس و شاگردانش نفس راحت تری بکشند.

بازی به همین ترتیب پیش رفت و درنهایت بایرن توانست تا با نتیجه ۰-۲ میزبانش را شکست داده و روانه مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان شود. این طور به نظر می رسید که تاکتیک های یوپ هاینکس جواب داده بود؛ او که روبن را در ترکیب تیمش قرار نداده بود و کروس را به عنوان بازیکن میانی با خصوصیت تهاجمی به کار گرفته بود، موفق شد تا تیمش را به مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان برساند.