راز گشایی فرهاد مجیدی از جنایتی تاریخی در استقلال

 شایعات زیادی در فوتبال ایران هست که در زمان‌شان تکذیب می‌شوند اما بعد از مدتی همان‌هایی که تکذیب کنندگانش در مورد آنها سخن می‌گویند. مثلا یکی از این شایعات که تائید شده ماجرای فرهاد مجیدی است. فرهاد مجیدی در مصاحبه با روزنامه اماراتی  درباره رازی حرف زده که بارها شایعه‌اش مطرح اما تکذیب شده بود.
مجیدی تائید کرده که به او در روز دربی تهران که تیم برانکو ۴ بر ۲ برابر استقلال پرویز مظلومی به پیروزی رسید به او پیشنهاد مربیگری استقلال را دادند اما او این مسئولیت را نپذیرفت. این البته روایت جدیدی نبود که حالا علنی شده است. همان زمان هم تقریبا بسیاری پشت پرده ماجرا را می دانستند که چطور یکی از عوامل پشت پرده استقلال دست در ترسیم آینده باشگاه داشته است.
پرویز مظلومی همان زمان در برنامه ۹۰ از کودتای چند بازیکن نامی تیم علیه خودش قبل از دربی گفت. اینکه می خواستند جایش سرمربی بیاورند.
امید ابراهیمی بازیکنی بود که آن روز پای تیم ایستاد و از مظلومی حمایت کرد و نگذاشت کودتا صورت بگیرد.
البته این فرهاد مجیدی نبود که به اصرار بخواهد چنین تصمیمی رقم بخورد بلکه آن باند پس پرده استقلال بودند که با محوریت بازیکنی خاص که در این سال ها از قلعه نویی تا مظلومی و منصوریان همه او را عامل مشکلات استقلال دانسته اند قصد داشتند مظلومی را سرنگون کنند و در بند مقاومت امید ابراهیمی ماندند.
مجیدی هم بعد از عدم همراهی با این گروه بعد از آن اتفاق دیگر خیلی در باشگاه در نقشه های این افراد نبود و همان‌هایی که آن سال مظلومی را جای منصوریان آوردند استقلال و سرمربی نفت را از آمدن به تیمش ترساندند، فصل بعد دور منصوریان حلقه زدند و بعد قربانی اش کردند!