آنچلوتی: اگر به مرحله حذفی برسیم شاهکار کرده‌ایم

 ناپولی فصل قبل، رقابت سختی با یوونتوس در راه قهرمانی سری A داشت ولی در نهایت در رده دوم قرار گرفت. در این فصل هر چند بار دیگر ناپولی با هدایت کارلو انچلوتی در رده دوم قرار دارد، ولی شش امتیاز با یوونتوس فاصله دارد که به نظر جبران آن آسان نیست.

کارلو آنچلوتی درباره شانس قهرمانی تیمش در رقابت‌های لیگ ایتالیا گفت: قهرمانی در لیگ برای ما یک آرزو است و تلاش می‌کنیم به این آرزو برسیم. امسال هم در لیگ و هم در لیگ قهرمانان به دنبال نتایج خوبی هستیم. در گروه سختی در لیگ قهرمانان قرار گرفتیم و اگر بتوانیم از گروه خود به مرحله بعد لیگ قهرمانان برسیم واقعا شاهکار کرده‌ایم و راضی خواهم بود. 

ناپولی باید در لیگ قهرمانان اروپا این هفته برابر ستاره سرخ بلگراد قرار گیرد. شاگردان آنچلوتی در لیگ نیز برابر کیه‌وو قرار خواهند گرفت.

سرمربی ایتالیایی در ادامه درباره شایعه جذب ادینسون کاوانی گفت: طبیعی است که هر مربی دوست دارد بهترین بازیکنان را تمرین دهد و در تیم خود داشته باشد. من هم دوست دارم ادینسون کاوانی را بار دیگر در تیم خود داشته باشم. او بازیکن خیلی خوبی است.

ادینسون کاوانی پیشتر در ناپولی عملکرد درخشانی داشت و توانست ۷۸ گل در سری A برای این تیم به ثمر برساند و در نهایت با ۶۴ میلیون یورو راهی تیم پاری سن ژرمن فرانسه شد.