واکنش مالک باشگاه تراکتورسازی به غیبت استوکس و اروین

 محمدرضا زنوزی مطلق مالک این باشگاه در واکنش به بروز برخی حاشیه‌ها درخصوص غیبت‌بازیکنان خارجی، با بیان اینکه در سیستم تحت مدیریت ما باج‌خواهی و سوءاستفاده جایی ندارد، اظهار داشت: همانطور که در ابتدای تحویل باشگاه تراکتورسازی گفته‌ام، تراکتور فقط یک‌سالار دارد و آن هم هواداران هستند و هیچ فردی بالاتر از باشگاه نیست.

مالک باشگاه تراکتور با تاکید بر اینکه اجازه سوء‌استفاده و باج‌خواهی به هیچ فردی داده نمی‌شود، یادآور شد: بر عهد خود با هواداران پایبندیم و اجازه نمی‌دهیم هیچ‌فردی خود را بالاتر از باشگاه بداند و از باتجربه‌ترین و بزرگترین بازیکن گرفته تا جوان‌ترین آنها، همه موظف به تبعیت از اصول باشگاه هستند.

زنوزی با اشاره به اینکه عده‌ای بدنبال سوءاستفاده و پنهان شدن پشت هواداران هستند، اضافه کرد: هدف برخی افراد ایجاد تنش و به بیانی دیگر، گِل آلود کردن آب است تا برای منافع خود بهره‌برداری کنند که این امر در سیستم جدید باشگاه تراکتور نمی‌تواند جاری باشد و از هواداران نیز می‌خواهیم که با شکیبایی همیشگی‌شان ما را در تحقق اهداف یاری کنند.

محمدرضازنوزی‌مطلق در پایان اظهاراتش عنوان داشت: هواداران عزیزمان مطمئن باشند که تحقق خواسته‌ی آنان که همانا کسب موفقیت است، در اولویت امور قرار دارد و تاکنون نیز موفقیت حاصل شده در سایه نظم و انضباط بوده و در آینده نیز تمام تصمیمات و اقدامات در این راستا انجام می‌شود.

لازم به توضیح است، که این اعلام موضع‌و اظهارات مالک‌باشگاه تراکتورسازی با تداوم بی‌انضباطی این دو بازیکن، پس از دو مرتبه‌تخلف و اخذ تعهد از آنان و در پاسخ به تداوم باج‌خواهی و بی‌انضباطی آنان انجام شده است.