بیست و دومین هفته از مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاههای کشور با تساوی دو تیم اصفهانی گیتی پسند و فولادماهان و شکست شهید منصوری قرچک پیگیری شد.

به گزارش افکار نیوز به نقل از مهر، هفته بیست و دوم مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ امروز جمعه با برگزاری هفت دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که طی آن تیم‌های شرکت ملی حفاری اهواز، گسترش فولاد تبریز، شهرداری ساوه، فرش آرای مشهد، ارژن شیراز و راه ساری مقابل حریفان خود به برتری رسیدند و جدال تیم‌های اصفهانی گیتی پسند و فولادماهان نیز با نتیجه تساوی به اتمام رسید.

دو تیم گیتی پسند و فولادماهان اصفهان عصر امروز جمعه برگزارکننده حساس‌ترین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال بودند. این بازی که به میزبانی تیم فولادماهان در سالن پیروزی شهر اصفهان برگزار شد در پایان به نتیجه تساوی ۴ بر ۴ انجامید و دو تیم به تقسیم امتیاز رضایت دادند.

برای تیم فولادماهان در این بازی حسین طیبی(۲ گل)، علی اصغر حسن‌زاده و جواد اصغری مقدم گل زدند و گل‌های تیم گیتی پسند نیز توسط محمد کشاورز(۲ گل)، شاپو و محمدرضا زحمتکش به ثمر رسید. با این نتیجه تیم‌های گیتی پسند و فولادماهان با ۵۳ و ۴۵ امتیاز همچنان در رتبه‌های دوم و سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال باقی ماندند.

این دو تیم تا به امروز چهار بار در مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور مقابل هم صف آرایی کرده‌اند که نتیجه تمام دیدارهای آنها با نتیجه تساوی به اتمام رسیده است.

در روزی که اصفهانی‌ها لیگ برتر فوتسال به نتیجه تساوی رضایت دادند، تیم شهید منصوری قرچک، صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال در خانه شرکت ملی حفاری اهواز تن به شکست ۶ بر ۳ داد تا فرصت فرار بزرگ به سوی قهرمانی را از دست بدهد. در این بازی خانگی گل‌های تیم اهوازی توسط مهدی حسن‌زاده و مجتبی مریدی‌زاده(۲ گل)، حمید احمدی و بهزاد عظیمی به ثمر رسید و برای تیم شهید منصوری قرچک نیز احمد اسماعیل‌پور، مرتضی عظیمایی و اسماعیل وطنخواه گل زدند. شهید منصوری قرچک با وجود این شکست همچنان با ۵۶ امتیاز صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال باقی ماند.

- نتایج دیدارهای هفته بیست و دوم مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:
* شرکت ملی حفاری اهواز ۶ - شهید منصوری قرچک ۳
* فولادماهان اصفهان ۴ - گیتی پسند اصفهان ۴
* گسترش فولاد تبریز ۶ - فیروزصفه اصفهان ۴
* شهرداری ساوه ۳ - میثاق تهران صفر
* دبیری تبریز ۲ - فرش آرای مشهد ۳
* ارژن شیراز ۶ - صبای قم ۲
* راه ساری ۵ - پرسپولیس تهران ۴

جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال:
۱ - شهید منصوری قرچک ۵۶ امتیاز
۲ - گیتی پسند اصفهان ۵۳ امتیاز
۳ - فولادماهان اصفهان ۴۵ امتیاز
۴ - شرکت ملی حفاری اهواز ۴۰ امتیاز
۵ - گسترش فولاد تبریز ۳۹ امتیاز
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
۱۳ - راه ساری ۱۵ امتیاز
۱۴- دبیری تبریز ۷ امتیاز