بیانیه باشگاه استقلال برای هوادارانش

به گزارش افکار نیوز ؛سایت باشگاه استقلال نوشت:
روابط عمومی باشگاه استقلال پس از پیروزی مقابل ذوب‌آهن در بیانیه‌ای از حضور چند ده هزار نفری هواداران استقلال در بازی مقابل ذوب‌آهن تقدیر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:
استقلال با شکست ذوب‌آهن، این تیم خوش استیل و صاحب افتخار اصفهانی حالا مصمم‌تر از قبل برای اعتلای بیشتر فوتبال کشور، عزیز‌مان ایران در مسیر خود برای آسیایی شدن گام برمی‌دارد. در این مقطع حساس، از این پس استقلال نماینده فوتبال ایران است و نه فقط پرچم آبی که با پرچم ایران برای حفظ سهمیه و حضور در آسیا می‌جنگد.

حال محتاجیم به حمایت همه جانبه رسانه‌ها، کارشناسان، پیشکسوتان، مربیان، بازیکنان سابق و هواداران که در این راه یاور و همراه نماینده ایران باشند و به همین دلیل چشم انتظار بررسی‌ها سازنده شما هستیم که می‌خواهیم ما را از آن بی‌نصیب نگذارید اما مراقب باشید و بی‌محابا وارد این عرصه حساس نشوید چون حالا استقلال، به نمایندگی از ایران می‌جنگد و برای ایران…

استقلال برای صعود به حمایت‌های شما نیاز دارد و بدون شک اگر این اتحاد همه جانبه نباشد سهمیه ایران نیز از بین خواهد رفت. در بازی مقابل ذوب‌آهن بار دیگر این تماشاگران و هواداران استقلال بودند که ثابت کردند یار دوازدهم و عامل پیروزی هستند و با کمک آنها بود که از این مرحله به سلامت عبور کردیم و حالا چشم به بازی الاتفاق داریم.

در این شرایط از همین حالا چشم انتظار اتحاد بزرگتری هستیم که با اتکا به آن گام بلند استقلال به سوی لیگ آسیا برداشته خواهد شد. اتحادی که در طی ۸ روز باید حاشیه و حاشیهسازان را از استقلال دور کند.