فکری جز شکست استقلال نداریم

کوروش ملکی دروازه‌بان تیم سپیدرود رشت در خصوص بازی با نساجی مازندران و کسب نتیجه تساوی برابر این تیم گفت:ما برای برد به قائمشهر رفته بودیم و به چیزی غیر این هم فکر نکردیم. بازی بسیار سختی بود. نیمه اول بر روی غافلگیری گل خوردیم اما با صحبت‌هایی که علی آقا در رختکن انجام دادند کل تیم متحول شد و توانستیم در نیمه دوم عالی باشیم و دو گل به ثمر برسانیم اما در نهایت نتیجه به تساوی کشیده شد. خدا را شکر روند رو به رشد ادامه پیدا کرده است. ان‌شاالله با ادامه این روند امتیازات بیشتری به دست آوریم و از انتهای جدول به طور کامل جدا شویم.

 

وی در خصوص باخت بدموقع به نفت مسجدسلیمان نیز گفت:


فکر می‌کنم امسال شانس ماست که فقط گل‌های قشنگ و خوب بخوریم. بازی با پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان و حالا نساجی شانس با بازیکنان حریف همراه بود و گل‌های زیبا و استثنایی به ثمر رساندند. در جدال با نفت هم اصلا حق ما باخت نبود. ما خیلی خوب بازی کردیم و اصلا نباید با شکست زمین مسابقه را ترک می‌کردیم. حداقل نتیجه عادلانه تساوی بود. اما آن‌ها گلی به ثمر رساندند که صد سال یک بار هم رخ نمی‌دهد و از اقبال کم ما بود. من جاگیری درستی داشتم اما بدترین جا توپ افت کرد و وارد دروازه شد و جایی رفت که هر کس دیگری بود آن گل را دریافت می‌کرد.

ملکی درباره رقابتش با دیگر دروازه‌بان آماده سپیدرود یعنی ایمان صادقی گفت:برای من هیچ فرقی نمی‌کند که ایمان باشد یا کوروش ملکی. من حتی حاضر هستم تمام بازی‌ها را رو نیمکت بنشینم اما سپیدرود برنده باشد. نظر مربی مهم است و من و ایمان با هم رفاقت داریم. نتیجه گیری تیم و داشتن شرایط خوب در اولویت است و هیچ فرقی ندارد چه کسی درون دروازه می‌‎ایستد.

گلر سپیدرود در خصوص دیدار با استقلال و پرسپولیس نیز گفت:فکری جز شکست استقلال نداریم و باید ببریم و چاره‌ای جز این، پیش رو ما نیست. روند رو به رشد و مثبتی داشتیم. مقابل نفت مسجدسلیمان نباید می‌باختیم و برای برد مقابل آبی پوشان به میدان خواهیم رفت. پرسپولیس هم تیم بزرگی است و بازی کردن مقابل آن‌ها سخت خواهد بود. لازم به تعریف کردن ما نیست اما در خانه خود از آن‌ها پذیرایی می‌کنیم و بردن پرسپولیس نشدنی نیست. مسابقه‌ای که در لیگ داشتیم در دقیقه آخر واگذار کردیم پس الان هم می‌توانیم برنده باشیم و کار غیر قابل انجامی نیست.

ملکی در انتها گفت:ان‌شالله با حمایت هواداران سپیدرود را در لیگ برتر حفظ می‌کنیم. علی آقا آمدند و هزینه بسیار زیادی انجام دادند. هر کسی جز علی کریمی بود نمی‌توانست این تیم را جمع کند و مردانگی به خرج دادند. در بدترین شرایط آمدند و همه چیز را به روال عادی برگرداندند. فقط امیدوارم مسئولین شهر و استانی به کمک سپیدرود بیایند تا تمامی مشکلات حل شود و در ادامه راه مانعی پیش نیاید.