بازگشت محسن مسلمان به استادیوم آزادی پس از جنجال های گذشته

آخرین حضور و آخرین بازی مسلمان در ورزشگاه آزادی با جنجال های زیادی همراه بود. آخرین حضورش به دیدار یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باز می گردد که 90 دقیقه روی نیمکت نشست اما همان حضورش روی نیمکت نیز سروصدای زیادی را به دنبال داشت.

پس از گل دقیقه 90 سیدجلال حسینی که منجر به صعود سرخ ها شد، تصاویر نشان می دادند که محسن مسلمان در شادی پس از گل بازیکنان شرکت نداشت و نسبت به گل صعود کاپیتان حسینی بی تفاوت بود! این در حالی است که هافبک شماره 77 قرمزها پس از سوت پایان بازی به همراه فرشاد احمدزاده در بین بازیکنان حضور یافت و به همراه آن ها به جشن و پایکوبی پرداخت اما همان فریم معروف از چهره بی تفاوتش در لحظه ای که قرمزها بین زمین و آسمان بودند، جنجال های زیادی را برایش به وجود آورد.

چند هفته قبل از آن، پرسپولیس در مقابل سپیدرود رشت حاضر شد. این آخرین بازی قرمزها در لیگ هجدهم بود که در پایان آن نیز جشن قهرمانی برگزار شد. پرسپولیسی ها تا آخرین دقایق با 2 گل از تیم علی کریمی پیش بودند تا این که محسن مسلمان به زمین آمد و پشت ضربه کرنر ایستاد. او با ارسالی استثنایی زمینه ساز گل سوم سرخ ها شد و البته شمار پاس گل هایش را نیز به عدد 10 رساند.

اما اتفاق عجیب در جشن قهرمانی رخ داد. جایی که در لایو اینستاگرام مسلمان، مترجم برانکو از لفظ توهین آمیزی استفاده کرد که خیلی ها آن عبارت را منتسب به برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم پرسپولیس دانستند! هرچند که در نهایت برانکو از این حرکت گذشت و تنها مسلمان را به سمت در خروجی باشگاه فرستاد.

حالا هافبک بازیساز و تکنیکی سابق تیم پرسپولیس در شرایطی به ورزشگاه آزادی بازخواهد گشت که هدایت تیم ذوب آهن را علیرضا منصوریان برعهده گرفته است؛ مربی که علاقه ویژه ای به مسلمان دارد و بعید است در این بازی حساس محسن را نیمکت نشین کند.

طبیعتا این بازیکن نیز انگیزه های بسیار زیادی در مقابل تیم سابق و برابر هواداران این تیم دارد اما شاید دوئل اصلی او با برانکو ایوانکوویچی باشد که مسلمان را به اوج رساند و سپس به نیمکت تبعید کرد.