بازگشت بازیکنان استقلال به ساختمان پک

درحالیکه هفته گذشته خبر اجازه ندادن وینفرد شفر به بازیکنان استقلال تهران برای حضور در ساختمان پک و انجام دادن تمرینات ریکاوری زیرنظر کادرفنی تیم ملی به یکی از سوژه‌های فوتبال ایران تبدیل شده است و برخی رسانه‌ها از اضافه شدن سرمربی آلمانی استقلال به برانکو ایوانکوویچ در جبهه مخالف کارلوس کی روش خبر دادند عصر امروز (دوشنبه) اتفاقی در مرکز ملی فوتبال ایران روی داد که با تصمیم قبلی سرمربی استقلال تناقض دارد.

روزبه چشمی و وریا غفوری،۲ مدافع استقلال امروز به ساختمان پک رفتند و ساعاتی در این ساختمان زیر نظر کادرفنی تیم ملی تمرین کردند. حال باید حضور چشمی و غفوری در پک با هماهنگی شفر صورت گرفته یا اینکه آن‌ها بدون اجازه سرمربی استقلال چنین کاری انجام داده اند.

حتی وریا با پای یخ بسته از مرکز ملی فوتبال خارج شد تا مشخص شود با آسیب دیدگی جزئی روبه رو شده و یخ درمانی کرده است.

این درحالی است که کارلوس کی روش به دلیل حضور در خارج از کشور در این ساختمان حضور نداشت.

اردوی نهایی تیم ملی فوتبال ایران پیش از جام ملت‌های آسیا از ۲۴ آذر در تهران با حضور ملی پوشان لیگ برتری آغاز شده و آن‌ها ۲۶ دی همراه لژیونر‌ها برای برپایی اردو و برگزاری ۳ بازی تدارکاتی مقابل لبنان، فلسطین و قطر به دوحه می‌روند.

شاگردان کی روش ۱۲ دی کمپ اسپایر را ترک کرده و برای شرکت کردن در جام ملت‌های ۲۰۱۹ و تقابل با تیم‌های ویتنام، یمن و عراق در گروه چهارم این رقایت‌ها عازم ابوظبی امارات می‌شوند.