بهترین خبر ممکن درباره لژیونر محبوب ایرانی

پس از مصدومیت علیرضا جهانبخش در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر جزیره، او 3 هفته مصدوم بود و تقابل با کاردیف، لسترسیتی و هادرسفیلد را از دست داد و در دو بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترینیداد و توباگو و ونزوئلا غایب بود تا اخباری مبنی بر غیبت این بازیکن در جام ملت های آسیاشنیده شود.

البته خبر خوش برای فوتبالدوستان ایرانی و برایتونی ها، رفع مصدومیت بهترین بازیکن فصل گذشته اردویژه هلند (جهانبخش) است. کریس هوتون، سرمربی 59 ساله انگلیسی تیم برایتون روز گذشته (دوشنبه) در نشست خبری بیان کرد که مصدومیت جهانبخش به پایان رسیده و در تقابل با کریستال پالاس روی نیمکت قرار می گیرد تا در بازی های آینده از او استفاده کند.

البته این موضوع برای کی روش و کادرفنی نیز خوشایند است، زیرا رفع مصدومیت او که امید نخست گلزنی ایران در جام ملت های 2019 محسوب می شود، می تواند در بحث روحی و روانی کمک زیادی به تیم ملی کند تا پس از 43 سال طلسم قهرمان نشدن در این مسابقات را بشکند.

البته قرار است پس از غیبت جهانبخش در اردوی قبلی و برگزاری بازی تدارکاتی با ترینیداد و توباگو و ونزوئلا، این بازیکن در اردوی جدید به جمع شاگردان کی روش اضافه شود تا پس از چند روز تمرین در تهران، عازم دوحه قطر شوند. تیم ملی فوتبال ایران که در گروه D  جام ملت های آسیا با تیم های یمن، ویتنام و عراق همگروه است، قرار است در 3 بازی تدارکاتی با لبنان، فلسطین و قطر دیدار کند.