پیوس: احمدزاده عددی نیست

فرشاد پیوس در مورد شایعات بازگشت مهدی طارمی، وحید امیری و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس اظهارداشت: این بازیکنان اگر می‌خواستند برگردند اصلا نباید می‌رفتند. این بازیکنان که تیم را تنها گذاشتند عِرقی به پیراهن و تیم ندارند و فکر نمی‌کنم هواداران اجازه بازگشت به آنها بدهند. اگر این بازیکنان تعصب داشتند، در تیم می‌می ماندند و با قهرمانی آسیا جدا می‌شدند که برای خودشان هم بهتر بود.

وی افزود: احمدزاده از تراکتورسازی آمد و معروف شد و توانست در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند. نظر هواداران در بازگشت آنها مهم است، ولی جایگاه خوبی ندارند، چون به شکل بدی جدا شدند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه احمدزاده در یکی از مصاحبه‌هایش گفته برخی پیشکسوتان حق انتقاد ندارند و گفته «یک پیشکسوت ما را برای اکران فیلمش دعوت می‌کرد و می‌رفتیم آدم خوبی بودیم، اما حالا آدم بدی شدیم؟» خاطرنشان کرد: احمدزاده عددی نیست که در مورد پیشکسوتان صحبت کند. زمان اکران فیلمم، ما همه پرسپولیسی‌ها دعوت کردیم و احمدزاده هم آمد، ولی من او را دعوت نکردم، یکی از دوستانش این بازیکن را دعوت کرد. به نظرم اینطور بازیکنان به درد پرسپولیس نمی‌خورند، چون تعصب ندارند و از اینها بهتر خیلی داریم. علوان‌زاده، همتی و دیگر جوانان پرسپولیس از امثال احمدزاده بهتر هستند.