گرشاسبی جانشینش در پرسپولیس را معرفی کرد

 حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران در فرودگاه اصفهان در گفت و گو با خبرنگاران درباره بازنشستگی اش و جدایی از پرسپولیس بیان کرد:  ورزش بازنشستگی ندارد، مخصوصا ورزش قهرمانی و این تکلیفی روی دوش مان بود و هر لحظه که از روی دوشمان بردارند، خدا را شکر می کنیم و به عنوان هوادار کنار تیم هستیم و هیچ خبری هنوز نیست و منتظریم ببینیم چه می شود.

او افزود: امیدوار هستم پس از اینکه من رفتم، ایرج عرب جایگزین من شود، زیرا بهترین و موجه ترین گزینه ممکن است و در چند ماه گذشته که همکار بودیم، عملکرد خوبی داشتند و بار اصلی باشگاه روی دوش او (عرب) بود. برای جایگزینی من و اینکه همین روند باشگاه ادامه باشد، بهترین گزینه عرب است.

گرشاسبی در مورد حضور رضا قوچان نژاد در پرسپولیس گفت: هیچ چیز معلوم نیست، دو بازی باقی مانده یکی امروز و یکی 23 آذر و نه حرفه ای است و نه اخلاقی که اسم بازیکنی مطرح شود اما پرسپولیس باشگاه بزرگی است و مطمئن باشید در یارگیری هم خوب یارگیری خواهد شد. هیچ مذاکره ای تا پایان لیگ و شروع شروع نقل و انتقالات انجام نخواهد شد.

گفتنی است، روز گذشته (شنبه) باشگاه خبرنگاران جوان طبق اعلام منبع آگاه گزارش داد که پرسپولیسی ها با رضا قوچان نژاد مذاکره کردند و با این بازیکن به توافقاتی رسیدند و گرشاسبی نیز در جریان این موضوع است اما به دلیل شرایط حساس تیم و ... از پاسخگویی اجتناب کرد تا این موضوع پس از دیدار با پارس جنوبی جم رسانه ای شود.