فرشید باقری: استقلال زمان لازم داشت

تغییر پست باقری باعث شده بیشتر به دروازه حریف نزدیک شود. فرشید در خصوص شرایط این روز‌های تیمش گفت: هر چه زمان بگذرد هماهنگی میان بازیکنان یک تیم بیشتر می‌شود. استقلال به دلایلی که همه می‌دانیم برای فصل جاری تغییرات زیادی متحمل شد، برای جا افتادن در قالب تاکتیکی و ایجاد هماهنگی میان نفرات زمان لازم بود و به مرور هماهنگی بالاتر رفت و می‌بینیم عملکرد تیم در مقایسه با ماه‌های قبل بهتر شده و باید بهتر از این هم بشود. برای رسیدن به شرایط خوب به انگیزه، یکدلی و اتحاد نیاز است که تیم ما دارد. می‌بینیم چه نفراتی که بیرون می‌نشینند و چه آن‌هایی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین می‌شوند تماماً دنبال و خواهان موفقیت استقلال هستند.

فرشید بعد از زدن گل اول مقابل سپیدرود به سمت بیژن طاهری رفت و همراه با او به شادی پرداخت و در همین‌باره گفت: آقابیژن هفته‌ها وقت گذاشت و با من تمرین اختصاصی شوتزنی انجام داد و هر دو گل من برابر سپیدرود حاصل شوتزنی بود و در آن لحظات از صمیم قلب خوشحالی‌ام را با مربی خوبم تقسیم کردم.

هافبک دفاعی آبی‌پوشان ادامه داد: من در سال‌های قبل در پست هافبک دفاعی بازی کرده‌ام، ولی حالا کمی جلوتر از هافبک دفاعی حضور دارم و اجازه پیشروی بیشتری پیدا کرده‌ام و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم بتوانم برای استقلال عملکرد رضایت‌بخشی داشته باشم.

باقری در پایان گفت: تک تک اعضای تیم استقلال برای موفقیت تلاش می‌کنند و به خاطر همین تلاش شرایط تیم بهتر از قبل شده است. هر مسابقه شرایط خودش را دارد و ما از دیروز ذهن‌مان را متمرکز بازی بعدی کرده‌ایم تا بتوانیم با ذهنیت خوب به تعطیلات برویم و سپس نیم‌فصل دوم لیگ را با شرایط مناسب شروع کنیم.