تحلیل سرمربی سابق سرخپوشان از بازی پرسپولیس و سپاهان

حمید درخشان درباره دیدار پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: فکر می‌کنم از هر دو تیم بازی قابل قبولی را شاهد بودیم. با توجه به حساسیت‌هایی که پیش از این مسابقه ایجاد شده بود و رقابتی که همیشه میان دو تیم وجود دارد انتظار می‌رفت که بازی جذاب و نفس‌گیری را از هر دو تیم ببینیم که همین اتفاق هم رخ داد. فکر می‌کنم هواداران واقعا بازی جذابی را تماشا کردند.

وی درباره عملکرد فنی سپاهان گفت: در طول نیمه نخست بازی شاگردان آقای قلعه‌نویی تلاش داشتند با توجه به شرایط میزبانی بر حریف مسلط بشوند که روی این امر هم تقریبا موفق بودند و با ارسال‌های متنوع فشار زیادی را به دروازه پرسپولیس آوردند که البته با عملکرد خوب مدافعان پرسپولیس حملاتشان دفع شد. اما در نیمه دوم پرسپولیس کمی به خودش آمد و توانست پاسخ حملات سپاهان را بدهد. البته آنقدر بازی جذاب بود که سپاهانی‌ها عقب ننشستند و باز هم روی دروازه پرسپولیس حمله کردند که روی یکی از همین حمله‌ها و روی شوت زیبای پورقاز توانستند دروازه پرسپولیس را باز کنند.

درخشان تصریح کرد: زمانی که پرسپولیس گل را دریافت کرد یکپارچه حمله شد تا گل خورده را جبران کند آن هم به این دلیل است که پرسپولیس دیگر به باختن عادت ندارد و هر وقت از حریف عقب باشد یکپارچه حمله می‌شود. حملات بی‌وقفه پرسپولیس باعث شد مدافعان حریف دچار اشتباه شوند و داور پنالتی اعلام کند.

سرمربی سابق پرسپولیس در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا حواشی پیش از مسابقه روی نتیجه تاثیر گذاشته بود یا خیر، گفت: همیشه حواشی تاثیرگذار است. مطمئناً حواشی قبل از مسابقه و بحث کناره‌گیری آقای گرشاسبی روی عملکرد بازیکنان نقش داشت اما من معتقدم این پرسپولیس با سیستمی که در پیش گرفته می‌تواند روز به روز پیشرفت کند و موفق‌تر باشد. پرسپولیس اگر می‌خواهد باز هم در لیگ قهرمانان آسیا بدرخشد باید تیمش را برای فصل آینده تقویت کند تا با قدرت به مصاف حریفان آسیایی برود.