زمان بازگشت کرانچار به ایران مشخص شد

تیم ملی فوتبال امید ایران که خود را برای حضور در رقابت‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن آماده می‌کند، باید ۳ بازی تدارکاتی تا پیش از آغاز این مسابقات برگزار کند که حریفان شاگردان زلاتکو کرانچار، سوریه و اردن هستند.

طبق اعلام کادرفنی تیم ملی فوتبال امید ایران، اردوی شاگردان کرانچار ۲۴ آذرماه در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود و یوز‌های جوان، ۲۵ آذر راهی کیش خواهند شد تا آماده برگزاری ۲ بازی با سوریه شوند. دیدار ایران و سوریه ۲۷ و ۳۰ آذر (۱۸ و ۲۱ دسامبر) برگزار خواهد شد.

بازیکنان تیم ملی امید پس از برگزاری اردوی ۵ روزه در کیش، سپس راهی تهران خواهند شد و به امان (پایتخت اردن) می‌ روند تا با تیم ملی این کشور یک بازی تدارکاتی برگزار کنند و آماده حضور در رقابت‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ شوند. زلاتکو کرانچار که چندی قبل به کرواسی رفته بود، قرار است چهارشنبه 21 آذر راهی تهران شود تا آماده برگزاری اردو و بازی های تدارکاتی شود.

همچنین ساعتی پیش، اسامی بازیکنان تیم ملی امید برای بازی دوستانه با اردن و سوریه اعلام شد که 4 بازیکن استقلال (شاهین طاهرخانی، الهیار صیادمنش، مهدی قائدی و مهدی نوراللهی) و حمیدرضا طاهرخانی از پرسپولیس حضور دارند و همچنین امید نورافکن از شارلوا و رضا شکاری از روبین‌کازان، 2 لژیونر یوزهای جوان هستند که به ایران خواهند آمد تا در اردوی شاگردان کرانچار حضور یابند.

تیم ملی امید در مسابقات مقدماتی المپیک که در تهران برگزار می شود، با تیم های عراق، یمن و ترکمنستان همگروه است.