واکنش پیشکسوت استقلال به تعطیلی لیگ

صادق ورمزیار در خصوص دیدار روز پنجشنبه آبی پوشان برابر پدیده مشهد گفت: پدیده با دیگر تیم ها تفاوت بسیاری دارد. این تیم از ابتدای فصل نمایش قابل قبولی داشته و توانسته یک روند رو به رشد داشته باشد. گل‌محمدی با بازیکنان خوبی که در اختیار دارد این روزها در صدر جدول یکه تازی می کند اما اعتقاد دارم اگر بازیکنان استقلال دچار غرور این سه برد پیاپی نشوند می توانند این تیم را شکست داده و موقعیت خود را در جدول بهبود بخشند.

وی در مورد عملکرد بازیکنان جوان استقلال و گلزنی رضا آذری گفت: نمی دانم کادر فنی چرا اینقدر کم از بازیکنان جوان استفاده می کند و دلخوش به بازیکنانی است که شاید در پایان فصل از این تیم جدا شوند. صیادمنش، آذری، آقایی اینها آینده استقلال هستند و اگر به خوبی پرورش یابند می توانند سال ها استقلال را بیمه کنند.

ورمزیار در مورد تعطیلات ۵۰ روزه لیگ هم گفت: این تعطیلات همانند شمشیر دولبه می ماند، برای برخی تیم ها مفید واقع خواهد شد و برای دیگر تیم ها مضر است اما اعتقاد دارم برای استقلال بسیار مفید خواهد بود، زیرا هم مصدومانش به تمرینات گروهی اضافه می شوند و هم بازیکنان جدیدی که به خدمت می گیرد با دیگر بازیکنان به هماهنگی می رسند.

پیشکسوت استقلال در پایان و در پاسخ به این پرسش که نتیجه دیدار استقلال برابر پدیده را چه پیش بینی خواهد کرد، گفت: یک بازی سخت را شاهد خواهیم بود و پیش بینی آن مشکل است اما اعتقاد دارم تیمی که از موقعیت های به دست آمده استفاده می کند، مطمئنا پیروز میدان خواهد شد.