قلعه‌نویی هم می‌داند پرسپولیس بهتر از سپاهان بود

مهدی شیری هافبک پیشین باشگاه پرسپولیس از صحبت‌هایی که امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان به زبان آورد، متعجب است. این پیشکسوت که دو سال قبل همراه با قشقایی، پرسپولیس را از جام‌حذفی کنار زد، به ما گفت: «اینکه قلعه‌نویی علیه داوران و فدراسیون و سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس و همه ایران جبهه گرفته، دور از انصاف است. شاید درست نباشد من در مورد قلعه‌نویی صحبت کنم، اما مطمئنم این حرف‌ها را برای خروج از فشار به زبان آورده است، چون خودش بهتر از هر کسی می‌داند پرسپولیس به مراتب بهتر از سپاهان بازی کرد. امیرخان باید انصاف را رعایت کند!» 

شیری افزود: «وقتی صحبت‌های بازیکنان و هواداران سپاهان در فضای مجازی را دیدم، تعجب کردم. آن‌ها باید یک هفته جشن بگیرند که با پرسپولیس مساوی کردند! پرسپولیس باید بازی را می‌برد. ببینید چند موقعیت داشتیم و از دست دادیم. پرسپولیس نصف سپاهان هم بازیکن نداشت، اما با این شرایط عالی کار می‌کند. نمی‌توانیم موفقیت‌های این تیم را زیر سؤال ببریم. یک بازی می‌گویند داوری، یک بازی می‌گویند شانس، یک بازی می‌گویند فلان و بهمان و... مگر می‌شود یک تیم این‌طور ۳۰ هفته مدعی قهرمانی باشد؟ حتی دوستان استقلالی هم باید منصفانه با قضایا برخورد کنند. هرچند کری‌خوانی ما با سپاهان است، اما نباید پرسپولیس را ذلیل جلوه دهیم. این تیم خیلی خوب فوتبال بازی می‌کند.» 

شیری در نهایت گفت: «از همین حالا به شما می‌گویم منتظر آتش پرسپولیس در نیم‌فصل دوم باشید. همین الان هم این تیم جزو مدعیان است. نیم‌فصل دوم، تیم‌ها به سختی امتیاز می‌دهند ولی پرسپولیس با بازیکنانی که می‌گیرد، بهتر می‌شود و با طراوت بیشتری به لیگ برمی‌گردد. همین حالا با این بازیکنانی که داریم تهاجمی هستیم، ببینید نیم‌فصل دوم چه کار خواهیم کرد. مطمئن باشید در کنار همه این بحث و جنجال‌ها، پرسپولیس برای سومین بار در این فصل، جام را بالای سر می‌برد.»