جنجال داوری این بار در بازی سپاهان و استقلال

در آخرین دیدار از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم های سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت ۱۵ امروز شنبه در اهواز به مصاف هم رفته اند.

این مسابقه تا دقیقه ۲۴ بدون حاشیه و اتفاق خاصی در جریان بود تا اینکه سعید رحیمی مقدم داور مسابقه یک ضربه کاشته به نفع سپاهان پشت محوطه جریمه استقلال خوزستان اعلام کرد.

در شرایطی که دروازه بان و بازیکنان استقلال در حال چیدن خط دفاعی مقابل ضربه کاشته بودند، سجاد شهباززاده مهاجم سپاهان قبل از سوت داور یکباره به توپ ضربه زد که این توپ به گل تبدیل شد.

استقلالی ها که توقع داشتند داور این گل را مردود اعلام کرده و دستور به ضربه مجدد بدهد، بعد از تصمیم رحیمی مقدم مبنی بر صحیح بودن گل شوکه شدند و کار به اعتراض کشیده شد.

اعتراض کادر فنی و بازیکنان استقلال خوزستان باعث شد تا این مسابقه برای ۵ دقیقه متوقف شود ولی داور بازی به بازیکنان تیم استقلال گفت اعلام نکرده که ضربه کاشته با سوت زده شود.

حتی امیر قلعه نویی سرمربی تیم سپاهان هم برای آرام کردن اعضای تیم استقلال خوزستان وارد عمل شد اما اقدام وی هم ثمری نداشت. داور در نهایت یعقوب پیری سرپرست تیم استقلال را از روی نیمکت اخراج کرد و بعد از ۵ دقیقه بازی از سر گرفته شد.