پرسپولیس مدعی قهرمانی نیست!

آرش برهانی گفت استقلال می‌تواند بخت اول قهرمانی باشد و با قهرمانی نیم‌فصل به هیچ تیمی جام نمی‌دهند. او از اینکه اللهیار صیادمنش درباره فوتبالش و سبک بازی برهانی ابراز علاقه کرده بود هم اظهار خرسندی کرده و درباره نوع فوتبال این جوان آملی حرف زد. 
*استقلال در نیم‌فصل اول چطور بود؟
این تیم هرچه به پایان نیم‌فصل نزدیک‌تر شد بهتر نتیجه گرفت. 
* دلیل خاصی داشت؟
با توجه به تغییراتی که استقلال در ابتدای لیگ داشت، کادر فنی در این مدت دنبال ترکیب ثابت و مناسبی بود که کم‌کم این را در نیمه دوم نیم‌فصل اول به دست آورد. 
* می‌توان به این تیم برای نیم‌فصل دوم امید داشت؟
اگر مسئولان باشگاه در این فاصله دو بازیکن باکیفیت خارجی بگیرند هر اتفاقی ممکن است. مگر در نیم‌فصل دوم لیگ یازدهم نبود؟! ما (استقلال) با ۱۲ امتیاز اختلاف از همه تیم‌ها در صدر بودیم ولی از هفته بیست‌ودوم تا آخر، سپاهان این‌قدر امتیاز گرفت که از ما رد و در نهایت قهرمان شد. همین اتفاق می‌تواند این فصل برای استقلال بیفتد. 
* استقلال در کدام پست بیشتر به بازیکن نیاز دارد؟
حتماً باید یک مهاجم تمام‌کننده بگیرد. این از همه چیز واجب‌تر است. 
* یعنی در بقیه پست‌ها بازیکن دارد؟
گاهی ممکن است در هر پست ۲، ۳ بازیکن داشته باشید ولی فاصله نفر اول تا دوم و سوم این‌قدر زیاد باشد که به کار سرمربی تیم نیایند. استقلال باید با آسیب‌شناسی ترکیبش نقاط ضعفش را بپوشاند ولی از همه مهم‌تر نوک حمله تمام‌کننده است. 
* با توجه به جدول نیم‌فصل و ایستادن تیم‌های پدیده، سپاهان و پرسپولیس در آن بالا شانس قهرمانی کدام تیم را بیشتر از بقیه می‌دانید؟
استقلال!
* رقابت بین کدام تیم‌ها خواهد بود؟
تراکتور با داشتن محمد تقوی تیمی خوب است. این مربی در تعطیلات فرصت خوبی دارد تا تراکتوری بهتر از تیم نیم‌فصل اول را روانه مسابقات کند. به باختی که در دیدار آخر برابر فولاد به دست آورد نگاه نکنید. سپاهان هم که با در اختیار داشتن قلعه‌نویی که همواره خودش یکی از آپشن‌های قهرمانی در هر باشگاهی است به نوعی مدعی است. این دو تیم با استقلال سه ضلع مثلث قهرمانی هستند. 
* یعنی پرسپولیس جایی بین مدعیان ندارد؟
هر کس نظری دارد و من هم نظرم این است که پرسپولیس مدعی قهرمانی نیست. 
* اللهیار صیادمنش در تازه‌ترین اظهاراتش درباره مهاجم ایرانی مورد علاقه اش گفته عاشق سبک بازی آرش برهانی هستم. این مهاجم را در نیم‌فصل اول چطور ارزیابی کردید؟
صیادمنش مهاجم خیلی خوب و باقابلیتی است که می‌تواند در نیم‌فصل دوم بیشتر به تیم کمک کند. او هر چه در استقلال بیشتر بازی کند بهتر می‌شود. شفر به خوبی می‌تواند او را مهیای مسابقات کند. 
* سبک بازی اش را می‌پسندید؟
اگر بخواهیم گلی که او به صنعت نفت زد را آنالیز کنیم در همان صحنه که گلش را چیپ به ثمر رساند متوجه هوش و استعداد این بازیکن می‌شویم. هرچه او اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد توانایی‌هایش را هم بیشتر نشان خواهد داد. استقلال مهاجمی که پشت دو دفاع را بزند کم دارد و این بازیکن می‌تواند در نقش گمشده خط حمله استقلال ظاهر می‌شود.