جزییات جلسه کمیته فنی استقلال از زبان مظلومی

جلسه اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال عصر روز چهارشنبه در محل باشگاه برگزار شد. در این جلسه آخرین شرایط تیم فوتبال استقلال و برنامه های تیم در میان فصل و نیم فصل دوم مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

پرویز مظلومی سخنگوی کمیته فنی در همین خصوص به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: همانطور که مدیریت باشگاه پیش از این اعلام کرده بود، فعالیت های نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال در سکوت و به دور از هیاهو رسانه ای پیش می‌رود و باشگاه استقلال پس از قطعی شدن هر گونه فعالیتی در زمان نقل و انتقالات از طریق سایت رسمی باشگاه آن را رسانه‌ای خواهد کرد، همانطور که در موضوع فسخ قرارداد با دو بازیکن خارجی هم این موضوع به خوبی رعایت شد و پس از پایان همکاری باشگاه با این دو بازیکن از طریق سایت باشگاه استقلال و به صورت رسمی اعلام شد.

وی ادامه داد: همکاری و تعامل کامل میان کادر مدیریت، کادرفنی و کمیته فنی باشگاه وجود دارد و در مورد مسائل مشترک و فی مابین گفت و گو و مذاکرات مستقیم برقرار است.

مظلومی در پایان صحبت های خود تصریح کرد: باشگاه استقلال بر اساس درخواست سرمربی مذاکرات خود را با گزینه های مورد نظر ادامه داده و بدون تردید در نهایت بهترین انتخاب با تایید سرمربی تیم انجام خواهد شد.

کمیته فنی باشگاه استقلال بار دیگر بر حمایت کامل خود از کادرفنی و بازیکنان تاکید می نماید.