بهبود نسبی شرایط قهرمان فرمول یک

تلاش برای نجات و ریکاوری میشائیل شوماخر، قهرمان اسطوره‌ای مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک قهرمانی جهان همچنان ادامه دارد. همسر او به طور کامل خود را وقف امور مربوط به شوماخر کرده و به تازگی شنیده شده که او قصد دارد همسرش را به کلینیکی تخصصی در آمریکا منتقل کند.

تمام اطلاعات مربوط به سلامتی شوماخر پس از حادثه اسکی سال 2013 که منجر به آسیب‌دیدگی بسیار شدید او از ناحیه سر شد تا کنون توسط خانواده او مخفی نگه داشته شده ولی رسانه‌های انگلیسی فاش کردند که ماهانه حدود 233 هزار یورو برای نگهداری و درمان راننده افسانه‌ای تیم فِراری، هزینه می‌شود.

شوماخر در حال حاضر در منزل شخصی خود نگهداری می‌شود و یک تیم متخصص پزشکی با تجهیزات کامل به صورت 24 ساعته از او نگهداری می‌کنند اما شنیده می‌شود که خانواده او قصد دارند تا این راننده آلمانی را به کلینیکی تخصصی و بسیار مجهز در دالاس منتقل کنند.

ژان تاد، رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی و رئیس سابق تیم فراری که از دوستان قدیمی شوماخر به حساب می‌آید در مورد او گفت: من رابطه نزدیک خودم را با همسر و فرزندان شوماخر حفظ کرده‌ام و از قبل به آنها نزدیک‌تر هستم. من و میشائیل نمی‌توانیم با هم صحبت کنیم ولی همه چیز را در مورد او می‌دانم.

رئیس فدراسیون جهانی از ارائه جزئیات بیستر در مورد وضعیت سلامتی قهرمان 7 دوره مسابقات فرمول یک خودداری کرد و ادامه داد: خانواده شوماخر به من اعتماد کامل دارند و تمایل ندارند که جزئیاتی از شرایط وی فاش شود.

آخرین خبرها حاکی از آن است که شوماخر دیگر در بستر نیست و تجهیزات و دستگاه خاصی به او وصل نیست.