مشتم را برای قهرمانی تیم ملی گره می کنم

کمال کامیابی نیا امیدواری زیادی داشت تا بتواند در چهارمین سال حضورش در پرسپولیس در جام ملت‌ها تیم ملی را همراهی کند که این مساله بعد از اینکه جام جهانی را از دست داد، بار دیگر برای او اتفاق نیفتاد. کامیابی‌نیا گله‌مند از عدم اعتماد کارلوس کی‌روش اما صادقانه از امیدواری خود برای قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌ها می‌گوید.

 

احساس کامیابی‌نیا بعد از شنیدن خبر محرومیت پرسپولیس

شرایط بسیار سختی داشتیم هم باشگاه تحت فشار بود و هم بازیکنان. چند بازیکن قراردادشان رو به اتمام بود، آن هم بازیکنانی که شاکله اصلی تیم را تشکیل می‌دادند و عصای دست برانکو بودند. اگر دقت کرده باشید آقای برانکو همیشه در مصاحبه‌های خود می‌گفت که با وجود محرومیت، ما می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم. البته طبیعی بود که هواداران از این شرایط ناراحت باشند و این ترس در بین آنها وجود داشت که پرسپولیس نتواند موفقیت‌های قبلی خود را تکرار کند اما خدا را شکر توانستیم پرقدرت ظاهر شویم و حتی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنیم. فصل گذشته تا پایان نیم فصل 28 امتیاز گرفته بودیم اما امسال با وجود مشکلاتی که داشتیم توانستیم 31 امتیاز کسب کنیم و فکر می‌کنم روند خیلی خوبی داشتیم و بازیکنان هم شرایط باشگاه را درک کرده بودند و باید به همه کسانی که در این راه تلاش کردند خدا قوت گفت و همچنین از آقای گرشاسبی هم تشکر می‌کنم که ما را در این راه کمک کرد.

 

دلم با پرسپولیس بود و نتوانستم بروم

پیشنهاد خیلی خوبی داشتم، حتی آفر مرا اقای گرشاسبی نگاه کرد و در جریان آن قرار داشت اما با مشورتی که با دوستانم داشتم تصمیم گرفتم در پرسپولیس بمانم. از آقای فراز کمالوند و مهرداد میناوند تشکر می‌‌کنم که مرا در این تصمیم همراهی کردند و مشورت خوبی به من دادند. تصمیم گرفتم در پرسپولیس بمانم و به مجموعه پرسپولیس کمک کنم. خدا را شکر که توانستم تا جایی که در توان داشتم به تیم محبوبم کمک کنم و اینکه دلم اینجا بود و خوشبختانه توانستیم نتایج خوبی بگیریم و نشان دادیم که انتخاب درستی داشتیم.

قرارداد سه‌ساله‌ دارم و از پرسپولیس نمی‌روم

شرایط سنی من طوری است که نمی‌توانم به پیشنهادی از اروپا فکر کنم در همین نیم‌فصل باتوجه به عملکردی که در جام باشگاه‌های آسیا داشتم از یک تیم کره‌ای پیشنهادی دریافت کردم ولی خودم دوست نداشتم که این پیشنهاد را مطرح کنم علاقه دارم که بمانم و با آقای برانکو پرسپولیس را به بهترین جاها برسانیم و از این روزهای خوب لذت ببریم.