قهرمانی استقلال در آسیا دور از دسترس نیست

 رضا حسن زاده در خصوص تیم ملی کشورمان و حضور در جام ملتهای آسیا اظهار داشت: باتوجه به عملکرد تیم ملی در جام جهانی در حال حاضر انتظار از این تیم خیلی بالا رفته و بالا رفتن انتظار مثل یک تیغ دو لبه است. اینجا کی روش است که باید هنرش را نشان داده و این موضوع را مدیریت کند. 

ملی پوش سابق کشورمان بیان داشت: سطح فوتبال در آسیا بالا رفته و الان تیم هایی در آسیا هستند که در جهان هم حرفهایی برای گفتن دارند. ما در جام جهانی خوب بودیم ولی مگر ژاپن، کره و حتی عربستان بد بودند؟ در این بین تنها عربستان در یک بازی مقابل میزبان بازیها شکست سنگینی خورد. اما به طور کلی به جز آن یک بازی، دیگر نتایج تیم های آسیایی در جام جهانی کاملا آبرومند بود.

حسن زاده تصریح کرد: قطع به یقین تیم ملی ایران یکی از شانس های مسلم قهرمانی در آسیا هست، اما تنها تیم مدعی در این مسابقات نیست و مدعیان دیگری هم برای قهرمانی حضور دارند که با ساز و کاری مناسب عازم این مسابقات شده اند.

مدافع پیشین تیم ملی ایران گفت: صعود از مرحله مقدماتی کاملا قابل پیش بینی و در دسترس است و اصلا نباید به این موضوع فکر کرد و کار اصلی تیم ملی ایران بعد از صعود آغاز می شود. اگر ما مدعی قهرمانی هستیم بعد از مرحله مقدماتی نباید به فکر قرعه سخت و آسان باشیم چون به هرحال با دیگر قدرتهای برتر قاره دیدار خواهیم کرد.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص شانس های قهرمانی در قاره کهن بیان داشت: به جز تیم ملی کشورمان می توان از ژاپن، کره و عربستان نیز بعنوان تیم های مدعی نام برد. در یک حلقه دورتر هم قطر، امارات و حتی استرالیا هم از دیگر تیمهایی هستند که خودشان را در این مسابقات بدون شانس نمی بینند.