۲ پیشنهاد لیگ برتری به  هافبک پرسپولیس رسید

 فصل نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال ایران از ۱۶ دی آغاز می شود و تا ۱۳ بهمن ادامه دارد و باشگاه ها تلاش می کنند تا با جذب بازیکنان موردنظرشان، برای حضور درنیم فصل دوم لیگ هجدهم آماده شوند.

سعید حسین پور، هافبک جوان تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل محرومیت پرسپولیس از فعالیت در ۲ پنجره نقل و انتقالاتی از سوی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به تیم بزرگسالان پرسپولیس رسید و در بیشتر بازی ها به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد، مورد توجه ۲ باشگاه لیگ برتری پیکان تهران و سپاهان اصفهان قرار گرفته است. البته او در صدد است تا فوتبالش را در پرسپولیس ادامه دهد، زیرا امیدوارست با حضور برانکو در تیم سرخپوشان پایتخت او بیشتر بازی کند و بتواند به ترکیب اصلی برسد.

حسین پور ۲۰ ساله از تیم پایه های پرسپولیس فوتبالش را آغاز کرد و زمانیکه به دلیل خیریت مهدی طارمی از فعالیت در نقل و انتقالات محروم بود، مقابل السد قطر و ژاوی بازی کرد تا نشان دهد هافبک خوبی است و می تواند در پرسپولس بازی کند. 

حسین پور در برخی از اردوهای تیم ملی امید نیز حضور داشت و تلاش می کند تا نظر زلاتکو کرانچار و مربیان تیم ملی امید را جلب و بتواند به ترکیب اصلی برای حضور در بازی های مقدماتی المپیک برسد. حسین پور نخستین بازی فصل در ترکیب اصلی را مقابل پارس جنوبی جم انجام داد و امیدوارست در نیم فصل دوم بازی های بیشتری انجام دهد. 

البته بازیکنان جدیدی در نیم فصل دوم به ترکیب سرخپوشان اضافه خواهند شد و باید دید آیا به حسین پور هم بازی خواهد رسید یا خیر؟