مسعود شجاعی در فهرست کهنه‌کاران برتر AFC در جام ملت‌های آسیا

 پایگاه اینترنتی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به معرفی 10 بازیکن کهنه‌کاری که جام ملت‌های آسیا 2019 آخرین فرصت آنها برای حضور در این رقابت‌ها خواهد بود، پرداخته است که نام مسعود شجاعی هم در میان آنها دیده می‌شود.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین خاطر نشان کرده است: در میان ستاره‌های فراوانی که در امارات به میدان خواهند رفت، برخی‌ها پیش از این نیز بازی در این رقابت‌ها را تجربه کرده‌اند و ممکن است این جام ملت‌ها آخرین تجربه آنها از بازی در این رویداد قاره‌ای باشد. در این بین 10 بازیکن کهنه‌کار حضور دارند که همچنان در رده ملی و باشگاه‌ها در بالاترین سطوح بازی به کارشان ادامه می‌دهند و تشنه رساندن کشورهای‌شان به افتخار هستند.

در ادامه مطلب یادشده همچنین آمده است: مسعود شجاعی یکی از مهره‌های کلیدی تیم کارلوس کی‌روش در تقریباً هشت سالی است که از حضور او به عنوان سرمربی تیم تیم می‌گذرد. او در آستانه چهارمین تجربه حضورش در جام ملت‌های آسیا به همراه تیم ملی است و این در حالیست که او سه بار هم با این تیم به جام جهانی رفته است. این هافبک در فاصله سال‌های 2008 تا 2014 در فوتبال اسپانیا روزهای موفقی را سپری کرد و اخیراً بعد از دو فصل بازی در یونان به کشورش برگشته است. او مصمم است تا برای اولین بار در جام ملت‌های آسیا فراتر از مرحله یک چهارم نهایی برود.