بهترین هدیه تولدم را باشگاه استقلال داد

لی اندرو پادوانی روز گذشته شمع ۳۵ سالگی اش را فوت کرد و از امروز وارد سی و ششمین سال زندگی اش شده است. مدافع برزیلی فصل پیش استقلال که روز گذشته تولدش بود در این باره حرف زد و از شرایط استقلال گفت. 
* تولدت مبارک! خوب شد که در برزیلی
بله! ممنون. این بهترین هدیه برایم بود که از باشگاه استقلال گرفتم. دائم نگران این بودم که ممکن است دوباره بتوانم جشن تولدم را در کشورم بگیرم یا نه! 
* هدیه چه چیزی گرفتی؟
تی‌شرت، کلاه، ادکلن و از این چیزها. 
* از دوستان استقلالی‌ات هم کسی این روز را به تو تبریک گفت؟
بله! ولی بیشتر هواداران استقلال در صفحه شخصی‌ام برایم تبریک فرستادند و از این بابت از همه‌شان ممنونم. 
* شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنی؟
تیم در چند هفته پایانی نتایج خوبی گرفت. این نشان داد شفر مربی خوبی است که در طول یک نیم‌فصل با وجود جدایی چند بازیکن اسمی از استقلال مانند تیام، امید ابراهیمی، سرور جپاروف، سیدمجید حسینی و امید نورافکن توانست دوباره تیم را به جمع مدعیان برگرداند. 
* الان استقلال را جزو مدعیان می‌دانی؟
قطعاً! اگر تیم بتواند در این مدت تعطیلات، ۲، ۳ بازیکن خوب بگیرد حتماً می‌تواند در دور برگشت همه امتیازات از دست رفته را جبران کند و روبه‌روی تیم‌های بالای جدولی برنده شود تا خودش را به صدر برساند. 
* پیش‌بینی‌ات از رتبه نهایی استقلال چیست؟
استقلال قهرمان می‌شود. ما در دو سال گذشته یکبار دوم و یکبار سوم شدیم و این بار باید قهرمان شویم. امسال نوبتی هم باشد نوبت قهرمانی استقلال است. 
* وضعیت جسمانی‌ات در چه شرایطی است؟
روز به روز بهتر می‌شوم. یک باشگاه کنار ساحل پیدا کرده‌ام که فضایی مفرح دارد و با مربیانی کار می‌کنم که خودشان استاد این قبیل مشکلات مفصلی و مهره‌ای هستند. همسرم هم در کنارم است و در این راه مانند یک مادر از من مراقبت می‌کند. فکر می‌کنم به زودی عکسم را برایتان بفرستم که روی دو پای خودم ایستاده‌ام.