نیکبخت واحدی: با این تیم باید در جام ملت‌ها قهرمان شویم

علیرضا نیکبخت واحدی  در خصوص وضعیت تیم ملی در فاصله دو هفته مانده به شروع مسابقات جام ملت‌های 2019 آسیا گفت: تیم ما بازیکنان باکیفیتی دارد و سرمربی تیم ملی هم بعد از هشت سال کار کردن در ایران، شناخت کاملی از تیمش دارد. ما در گروه آسانی قرار گرفتیم و مشکلی برای صعود نخواهیم داشت، اما در مرحله حذفی طبیعتاً بازی‌ها سخت‌تر می‌شوند. البته با این تیمی که داریم باید در جام ملت‌ها قهرمان شویم و فقط قهرمانی در مسابقات جام ملت‌ها آسیا می‌تواند مردم را از تیم ملی راضی کند.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین تأکید کرد: ما سال‌هاست که در آسیا قهرمان نشدیم، اما در این چند سال هم خیلی هزینه کردیم و هم خوشبختانه بازیکنانی در تیم ملی حضور دارند که از کیفیت فنی خوبی برخوردارند. خیلی از بازیکنان ما در خارج از ایران بازی می‌کنند و با این تیم باید در جام ملت‌ها قهرمان شویم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به وضعیت این تیم در پایان نیم‌فصل اول اظهار داشت: نتایجی که استقلال در چند بازی پایانی گرفت، باعث شد که موقعیت این تیم در جدول بهتر شود. البته استقلال برای قهرمان شدن در لیگ برتر و موفقیت در آسیا باید تقویت شود. این تیم در خط هافبک و حمله نیاز به جذب بازیکن دارد. امیدوارم که استقلال نیم‌فصل دوم را با شرایط بهتری آغاز کند.

نیکبخت واحدی در پاسخ به این پرسش که چه تیمی مدعی اول قهرمانی در لیگ برتر است، تصریح کرد: فعلاً نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی انجام داد، ولی پرسپولیس، سپاهان و استقلال می‌توانند مدعیان جدی قهرمانی باشند.