تماشای بازی‌های جام ملت‌های آسیا رایگان شد!

فدراسیون فوتبال عمان در آستانه جام ملت های 2019 آسیا برای حمایت از تیم ملی فوتبال خود بلیت بازی های این رقابت ها را برای هواداران خود خریداری کرده است تا آنها به تشویق تیم ملی کشور خود بپردازند. 

این سایت عربی مدعی شده است که عمانی ها تاکنون 8 درصد از بلیت های هر بازی مرحله گروهی جام ملتهای آسیا را خریداری کردند تا هوادارانشان بدون دغدغه ای برای تشویق تیم ملی کشورشان به امارات بروند.

تیم ملی عمان در مرحله گروهی جام ملت های آسیا باید به مصاف تیم های ملی ازبکستان، ژاپن و ترکمنستان برود، بنابراین فدراسیون فوتبال این کشور 906 بلیت  بازی با ازبکستان، 3147 بلیت ببازی با ژاپن و 2507 بلیت بازی با ترکمنستان را خریداری کرده است تا در اختیار هواداران خود قرار بدهد. 

گفتنی است برخی از چهره های ورزشی عمان هزینه خرید بلیت جام ملت های آسیا را متقبل شدند تا تیم ملی عمان در این رقابت ها تنها نباشد و از سوی هوادارانش حمایت شود.

علاوه بر این، فدارسیون فوتبال عمان با مسئولان دولتی امارات در حال رایزنی است تا هوادارانشان برای عبور از مرز ها جهت حضور در کشور امارات مشکلی نداشته باشند. 

لازم به ذکر است مسابقات جام ملت های آسیا با حضور 24 تیم از جمله تیم ملی فوتبال کشورمان از 15 دی ماه در امارات برگزار می شود.