بازیکن استقلال: پرسپولیسی ها تا یک چیزی می شود جبهه می گیرند

آرمین سهرابیان در زمان سرمربیگری علیرضا منصوریان کمتر فرصت بازی کردن پیدا می کرد اما از زمانی که شفر با استقلال قرارداد امضا کرد، شرایط برای او فرق کرد و حتی در چند اردوی تیم ملی هم حضور داشت.
آرمین سهرابیان صحبت های جذابی در مورد خودش و استقلال انجام داد که در ادامه آن را می خوانید:
چرا استقلال اول فصل را خوب شروع نکرد؟
بازیکنان زیادی در اول فصل جدا شدند، چهار پنج بازیکن اصلی رفتند. تا بیاییم هماهنگ شویم زمان می برد و هفته های آخر هم دیدید چقدر خوب شدیم و چقدر خوب نتیجه گرفتیم.
چه حسی داشتی وقتی در بازی با پدیده گل سالم استقلال دیده نشد؟
مگر می شود حرص نخورد؟  اگر 3 امتیاز بازی با پدیده را می گرفتیم نیم فصل دوم قوی تر شروع می کردیم و خیلی فرق داشت، 4 امتیاز با 6 امتیاز خیلی فرق دارد.
پرسپولیس بعد از بازی با پارس جم مصاحبه های تندی علیه استقلال کردند. نظر تو در این باره چیست؟
پرسپولیسی ها همیشه تا یک چیزی می شود جبهه می گیرند. این همه داور به انها لطف کرد،  پنالتی و گل الکی گرفت و ما چیزی نگفتیم، یک بار که ما حرف زدیم دیدید از چه ادبیاتی استفاده کردند.
چند بازیکن هم علیه رحمتی موضع گرفتند.
آقای رحمتی بازیکن بزرگی است، او بزرگتر و الگوی تمام بازیکنان است و باید احترام بگذارند. این حرف ها اصلا درست نبود.
مصدومیت تو خوب شده است؟
گچ دستم را باز کرده ام. من تمرین ها شروع شود، صد در صد سر تمرین می روم.  باید این چند وقت عقب افتادن را جبران کنم چون احساس می کنم اگر سر تمرین نروم از نظر بدنی خیلی عقب می مانم.
فکر می کنی اگر مصدوم نمی شدی، می توانستی همراه تیم ملی به جام ملت ها بروی؟
شانسم خیلی بالا بود. در تیم ملی چند دفاع مثل مرتضی پورعلی گنجی  مصدوم شده بودند و می توانستم مسافر جام ملت ها بشوم  ولی چهار پنج بازی نبودم و از این تیم خط خوردم.
فکر می کنی استقلال شانس قهرمانی در لیگ هجدهم  را از دست داده است؟
نه، 6 امتیاز با صدر فاصله داریم و یک نیم فصل مانده است، بازی ها فراز و نشیب زیادی دارد و ما قطعا می توانیم به صدر جدول برسیم.  
با حضور نورافکن، به نظر تو رقابت در پست دفاع چپ چطور می شود؟
اولا که ما خیلی رفیق هستیم و در زمین رقیب هستیم. امید پارسال هم بود و ما همه بازی می کنیم، هم او، هم من و هم میلاد زکی پور بازی می کردیم. در استقلال همیشه بازی کردن سخت است. و هرکسی مثمر ثمر باشد در زمین حضور خواهد داشت.
تو آخر فصل قراردادت با استقلال تمام می شود. با این تیم تمدید می کنی؟

 

من استقلالی هستم و اگر بخواهند تمدید می کنم و اگر نخواهند بحثش جدا است.